MS Windows
briani 27239
Smarte pauseskærme
Fra : Leif pedersen

Dato : 21-06-03 21:36

Nu Har jeg fundet smarte temaer tilxp .Det næste mangler jeg mangler er
smarte pauseskærme til xp.Hvor kan de findes?

Anders

Fra : Fynbo

Dato : 21-06-03 21:47

Google er din ven..Her er hvad den fandt på 1 milisekund.
http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=screensaver&lr=

Fynbo

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 21-06-03 22:08

Leif pedersen wrote:
> Nu Har jeg fundet smarte temaer tilxp .Det næste mangler jeg mangler
> er smarte pauseskærme til xp.Hvor kan de findes?

Er "Logonpauseskærm" fjernet i XP?, Så skal jeg aldrig have XP LOL

Der findes ca 654.356.497 pauseskærme, Fynbo har allerede sagt hvor du kan
lede
ved ikke hvorfor det sidste = ikke er "med" i linket?

Men et par af de seje er "Geiss" og "SereneScreen Aquarium" den sidste
koster. De æder begge cpu så det halve kunne være nok.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Madsen

Dato : 21-06-03 22:20

Soeren Nielsen skrev:

> ved ikke hvorfor det sidste = ikke er "med" i linket?

En Outlook Express-bug.

Madsen.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 21-06-03 22:26

Madsen wrote:

> En Outlook Express-bug.

Dooh.. Det burde jeg da selv have gættet

Fra : Madsen

Dato : 21-06-03 22:29

Soeren Nielsen skrev:

> Dooh.. Det burde jeg da selv have gættet

:)

For at undgå det kan man indsætte et hvilket som helst tegn efter
lighedstegnet.

http://www.google.com/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=screensaver&lr=A
f.eks.

Madsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-06-03 23:25

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev :

>For at undgå det kan man indsætte et hvilket som helst tegn efter
>lighedstegnet.

Eller klippe i linket

http://www.google.com/search?&q=screensaver

Giver samme søgeresultat.
--
Knud

Fra : Madsen

Dato : 21-06-03 23:29

Knud Gert Ellentoft skrev:

> http://www.google.com/search?&q=screensaver
>
> Giver samme søgeresultat.

Det var jo da egentlig meget smartere. Godt nok er det vist off
topic så det basker, men jeg har ofte spekuleret på om man kan lave
et kortere link til et message-id på Google Groups. Altså f.eks. om
<http://www.google.com/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_umsgid=3ef4c1be%240%2415305%24ba624c82@nntp03.dk.telia.net&lr=&hl=da>
- kunne kortes lidt ned og stadig virke?

Madsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-06-03 00:43

> [...]

>- kunne kortes lidt ned og stadig virke?

Du kan ihvertfald korte det ned til
<http://www.google.com/groups?&as_umsgid=3ef4c1be%240%2415305%24ba624c82@nntp03.dk.telia.net>

Det giver samme resultat at message-id ikke findes på google.

--
Knud

Fra : Madsen

Dato : 22-06-03 00:54

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Du kan ihvertfald korte det ned til
> <http://www.google.com/groups?&as_umsgid=3ef4c1be%240%2415305%24ba624c82@nntp03.dk.telia.net>

Den vil jeg smide i gemmeren. :)

> Det giver samme resultat at message-id ikke findes på google.

Jeg er næsten sikker på at jeg fik indlægget på Google Groups
da jeg prøvede tidligere, men det er muligt at jeg ikke gjorde
og kun fokuserede på adressefeltet.

Madsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-06-03 03:02

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev :

>Jeg er næsten sikker på at jeg fik indlægget på Google Groups
>da jeg prøvede tidligere, men det er muligt at jeg ikke gjorde
>og kun fokuserede på adressefeltet.

De opdaterer bare ikke så hurtigt, den er der nu.
--
Knud

Fra : XoDeus

Dato : 22-06-03 12:01

Du kan også forkorte laange links på en anden og smart måde:
http://shor.ter.dk. Linket er blevet til:
http://shor.ter.dk/441545947