|
| OE vil ikke gemme password (WinXP) Fra : Simon [2700] |
Dato : 20-06-03 11:08 |
|
Hej,
mine forældre har købt en maskine i netto, den havde forinstalleret WinXP,
men den vil ikke gemme password i Outlook Express?
feltet man normalt kan sætte flueben i er gråt, hvordan kan jeg få den til
det så ?
er det en indstilling i regedit der skal ændres ?+ hvilken og til hvad`?
håber i kan hjælpe, har selv lige installeret XP og der laver den version
der er med af Outlook Express ikke de problemer ?
tak
mvh.Simon
| |
Ole C (20-06-2003)
| Kommentar Fra : Ole C |
Dato : 20-06-03 11:45 |
|
Simon [2700] skrev blandt andet:
> mine forældre har købt en maskine i netto, den havde forinstalleret
> WinXP, men den vil ikke gemme password i Outlook Express?
> feltet man normalt kan sætte flueben i er gråt, hvordan kan jeg få
> den til det så ?
Prøv i "dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express"
--
vh
Ole C
| |
jens (20-06-2003)
| Kommentar Fra : jens |
Dato : 20-06-03 12:25 |
|
"Simon [2700]" <unknown@user.net> skrev i en meddelelse
news:3ef2dce6$0$76148$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej,
>
> mine forældre har købt en maskine i netto, den havde forinstalleret WinXP,
> men den vil ikke gemme password i Outlook Express?
> feltet man normalt kan sætte flueben i er gråt, hvordan kan jeg få den
til
> det så ?
Hvor i OE ?
I Identities eller på mailkonti ?
> er det en indstilling i regedit der skal ændres ?+ hvilken og til hvad`?
Det afhænger af hvor af de 2 stedder det er.
> håber i kan hjælpe, har selv lige installeret XP og der laver den version
> der er med af Outlook Express ikke de problemer ?
Har du checket at der er password på admiistrator kontoèn ?
Mvh Jens
| |
Simon [2700] (20-06-2003)
| Kommentar Fra : Simon [2700] |
Dato : 20-06-03 12:54 |
|
> Hvor i OE ?
> I Identities eller på mailkonti ?
det er på mail konti !
> > er det en indstilling i regedit der skal ændres ?+ hvilken og til hvad`?
>
> Det afhænger af hvor af de 2 stedder det er.
mailkonti.. :)
> > håber i kan hjælpe, har selv lige installeret XP og der laver den
version
> > der er med af Outlook Express ikke de problemer ?
>
> Har du checket at der er password på admiistrator kontoèn ?
der var ikke, men har lige prøvet at sætte det på, og genstarte, logge ind
med kode
og den ville stadig ikke huske den i OE.. :(
mvh.Simon
| |
jens (20-06-2003)
| Kommentar Fra : jens |
Dato : 20-06-03 13:23 |
|
"Simon [2700]" <unknown@user.net> skrev i en meddelelse
news:3ef2f5b2$0$76145$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> >
> > Har du checket at der er password på admiistrator kontoèn ?
> der var ikke, men har lige prøvet at sætte det på, og genstarte, logge ind
> med kode
> og den ville stadig ikke huske den i OE.. :(
>
Det er ikke din konto der skal være kode på, men Administrator kontoèn.
I velkomstskærmen tryk "ctrl + alt + del" 2 * indenfor 5 sekunder, og skriv
"Admininstrator" i brugernavnet.
Den konto skal være med pass.
Eller du skal oprette flere "identiteter" i OE.
Mvh Jens
| |
Simon [2700] (20-06-2003)
| Kommentar Fra : Simon [2700] |
Dato : 20-06-03 15:13 |
|
> Det er ikke din konto der skal være kode på, men Administrator kontoèn.
men der er kun en konto, administratoren, den hedder godt nok ejer, men den
står som en administrator ?
jeg prøver lige at lave en identitet mere i OE.
tak
mvh.Simon
| |
jens (20-06-2003)
| Kommentar Fra : jens |
Dato : 20-06-03 15:18 |
|
"Simon [2700]" <unknown@user.net> skrev i en meddelelse
news:3ef31674$0$76157$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> står som en administrator ?
Med lille A ?
> jeg prøver lige at lave en identitet mere i OE.
Det vil nok ikke hjælpe det vilde.
Er det en opgradering ?
Mvh jens
| |
Simon [2700] (20-06-2003)
| Kommentar Fra : Simon [2700] |
Dato : 20-06-03 17:42 |
|
> > står som en administrator ?
>
> Med lille A ?
Der står Computeradministrator med stort C
> > jeg prøver lige at lave en identitet mere i OE.
>
> Det vil nok ikke hjælpe det vilde.
nopes det har du ret i..
> Er det en opgradering ?
Det går jeg ikke ud fra, den var installeret da vi fik den, det er nok en
OEM home.
hvis man går ind i konti og egenskaber for posten så kan man godt skrive et
password, og
sætte flueben i gem password, men den gemmer det bare ikke.. hvis man går
derind igen lige bagefter
er det væk igen..
:(
-Simon
| |
jens (20-06-2003)
| Kommentar Fra : jens |
Dato : 20-06-03 18:26 |
|
"Simon [2700]" <unknown@user.net> skrev i en meddelelse
news:3ef33938$0$76157$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Der står Computeradministrator med stort C
Ae ja, vi snakker som ikke om det samme.
Jeg mener "Administrator" kontoèn.
Du er computeradministrator på din bruger konto, det er noget andet.
> hvis man går ind i konti og egenskaber for posten så kan man godt skrive
et
> password, og
> sætte flueben i gem password, men den gemmer det bare ikke.. hvis man går
> derind igen lige bagefter
> er det væk igen..
>
Jeps, for du er logget på via brugerindstillingerne i "default user".
Log af, og tryk "ctrl+alt+del" 2 * indenfor 5 sekunder.
Skriv så "Administrator" øverst som login navn og tryk enter.
(Der er ingen kode, for så ville du ikke have det problem med din OE)
Eller følg Madsens link, den gør det samme for folk om ikke kender
Administratorens password.
Mvh Jens
| |
Edmund (20-06-2003)
| Kommentar Fra : Edmund |
Dato : 20-06-03 22:34 |
|
jens wrote:
> Log af, og tryk "ctrl+alt+del" 2 * indenfor 5 sekunder.
>
> Skriv så "Administrator" øverst som login navn og tryk enter.
Han har XP home, og så kan man ikke komme ind i Administrator kontoen på
den måde. Man skal starte i fejlsikker tilstand (F8) for at komme
derind.
Jeg har ingen kode på min Administator konto.
Hvordan kan det så være, at Simon har problemer med password I OE på
grund af det.
--
Mvh Edmund
| |
jens (20-06-2003)
| Kommentar Fra : jens |
Dato : 20-06-03 22:42 |
|
"Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse
news:bcvujp$nuhlo$1@ID-157131.news.dfncis.de...
>
> Jeg har ingen kode på min Administator konto.
> Hvordan kan det så være, at Simon har problemer med password I OE på
> grund af det.
Der kan være mange grunde, fra ntfs c drev, til deaktiveret gæstekonto.
Et fat32, med plank pass på admin, bruger , gæstekonto, og iwamkonto giver
det resultat.
Men der kan være andre ting, som spiller med også.
Mvh Jens
| |
jens (20-06-2003)
| Kommentar Fra : jens |
Dato : 20-06-03 22:42 |
|
"Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse
news:bcvujp$nuhlo$1@ID-157131.news.dfncis.de...
> Han har XP home, og så kan man ikke komme ind i Administrator kontoen på
> den måde. Man skal starte i fejlsikker tilstand (F8) for at komme
> derind.
Hmm, jeg kender ikke home specielt godt.
Mvh Jens
| |
Edmund (20-06-2003)
| Kommentar Fra : Edmund |
Dato : 20-06-03 22:59 |
|
jens wrote:
> "Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse
> news:bcvujp$nuhlo$1@ID-157131.news.dfncis.de...
>
>> Han har XP home, og så kan man ikke komme ind i Administrator
>> kontoen på den måde. Man skal starte i fejlsikker tilstand (F8) for
>> at komme derind.
>
> Hmm, jeg kender ikke home specielt godt.
Prøver man med Ctrl-alt-del får man en tekstboks med:
"Kan ikke logge på, på grund af begrændsning på din konto"
Har lige prøvet både med og uden adgangskode.
Mappen administrator bliver først oprettet under Documents and Settings
når man logger på administrator kontoen første gang
--
Mvh Edmund
| |
jens (20-06-2003)
| Kommentar Fra : jens |
Dato : 20-06-03 23:24 |
|
"Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse
news:bd002q$nner7$1@ID-157131.news.dfncis.de...
>
> Prøver man med Ctrl-alt-del får man en tekstboks med:
> "Kan ikke logge på, på grund af begrændsning på din konto"
Hehe.
> Har lige prøvet både med og uden adgangskode.
>
> Mappen administrator bliver først oprettet under Documents and Settings
> når man logger på administrator kontoen første gang
Er du sikker på det ?
Men den kan være skjult alt efter hvilke rettigheder du har jo.
Begrænsningen i din konto er som regel at du ikke må logge interaktivt på.
Er IIS instaleret på den maskine ?
Mvh Jens
| |
Edmund (20-06-2003)
| Kommentar Fra : Edmund |
Dato : 20-06-03 23:45 |
|
jens wrote:
>> Mappen administrator bliver først oprettet under Documents and
>> Settings når man logger på administrator kontoen første gang
>
> Er du sikker på det ?
> Men den kan være skjult alt efter hvilke rettigheder du har jo.
Det er som bruger med administrator rettigheder jeg kan se forskellen.
Det ændrer vel ikke på rettigheder på denne konto, ved at logge ind som
"rigtig" administrator. Logge ind og ud, uden at pille ved noget altså.
Man kan vel heller ikke skjule en mappe i XP, kun forbyde adgang
> Begrænsningen i din konto er som regel at du ikke må logge
> interaktivt på.
>
> Er IIS instaleret på den maskine ?
Jeg aner ikke hvad IIS er
I Windows hjælp står der at IIS er Internet Information Services
Noget med internet Protocoller, men hvad har det med rettigheder at gøre
> Mvh Jens
--
Mvh Edmund
| |
jens (20-06-2003)
| Kommentar Fra : jens |
Dato : 20-06-03 23:53 |
|
"Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse
news:bd02q3$nieck$1@ID-157131.news.dfncis.de...
> jens wrote:
>
> >> Mappen administrator bliver først oprettet under Documents and
> >> Settings når man logger på administrator kontoen første gang
> >
> > Er du sikker på det ?
> > Men den kan være skjult alt efter hvilke rettigheder du har jo.
>
> Det er som bruger med administrator rettigheder jeg kan se forskellen.
> Det ændrer vel ikke på rettigheder på denne konto, ved at logge ind som
> "rigtig" administrator. Logge ind og ud, uden at pille ved noget altså.
Jo.
> Man kan vel heller ikke skjule en mappe i XP,...........]
Jo. (hvis det er ntfs ret effektivt endda)
> > Begrænsningen i din konto er som regel at du ikke må logge
> > interaktivt på.
> >
> > Er IIS instaleret på den maskine ?
>
> Jeg aner ikke hvad IIS er
Har du en ikon wed navn IIS, i kontrolpanel - yselse og
vedligehold -administration ?
> I Windows hjælp står der at IIS er Internet Information Services
> Noget med internet Protocoller, men hvad har det med rettigheder at gøre
IIS er en ret giftig webserver i visse sammenhænge, da den indeholder asp,
og kan køre java og vb script`s.
Mvh Jens
| |
Edmund (21-06-2003)
| Kommentar Fra : Edmund |
Dato : 21-06-03 00:15 |
|
jens wrote:
>> Det er som bruger med administrator rettigheder jeg kan se
>> forskellen. Det ændrer vel ikke på rettigheder på denne konto, ved
>> at logge ind som "rigtig" administrator. Logge ind og ud, uden at
>> pille ved noget altså.
>
> Jo.
Hva ba
Jeg mener nu også at den skrev, at den tilpassede ens indstillliger,
eller hvad det nu er den skriver når man logger på en brugerkonto man
lige har oprettet.
Så det med at mappen administrator bliver opretter ved første logon,
skulle være god nok
>> Man kan vel heller ikke skjule en mappe i XP,...........]
>
> Jo. (hvis det er ntfs ret effektivt endda)
Hvordan.
Det er så muligt at jeg ikke kan i XP home. Skal jeg f.eks overføre
ejerskab af en mappe, kommer fanen sikkerhed ført til syne, hvis jeg
starter i fejlsikker tilstand
> Har du en ikon wed navn IIS, i kontrolpanel - yselse og
> vedligehold -administration ?
Nej
> Mvh Jens
--
Mvh Edmund
| |
jens (21-06-2003)
| Kommentar Fra : jens |
Dato : 21-06-03 07:00 |
|
"Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse
news:bd04ii$nmcdm$1@ID-157131.news.dfncis.de...
>>
> Hva ba
>
Adminkontoen er en indbygget, som har visse prvillegier grem for en
brugeroprettet konto med adminret.
> Så det med at mappen administrator bliver opretter ved første logon,
> skulle være god nok
Det vil jeg da se efter næste gang jeg installerer eb xp.
> Hvordan.
Det er en "home" du har ikke ?
Er der avanceret fildeling i sådan en ?
> > Har du en ikon wed navn IIS, i kontrolpanel - yselse og
> > vedligehold -administration ?
>
> Nej
Godt.
Mvh jens
| |
Edmund (21-06-2003)
| Kommentar Fra : Edmund |
Dato : 21-06-03 08:47 |
|
jens wrote:
>> Så det med at mappen administrator bliver opretter ved første logon,
>> skulle være god nok
>
> Det vil jeg da se efter næste gang jeg installerer eb xp.
Mappen Documents and Settings fylder også 4 MB mere efter at
administrator mappen er oprettet.
>> Hvordan.
>
> Det er en "home" du har ikke ?
> Er der avanceret fildeling i sådan en ?
Der er i hvert fald ikke en mulighed for at slå det til og fra i
stifinders mappeindstilling, som der er i XP pro.
I fanen sikkerhed, som i XP home kræver kørsel i fejlsikker tilstand,
kan man tildele en mappe forskellige rettigheder, afvisning af læsning,
skrivning, overtage ejerskab af mappe, og lign.
Jeg har ikke afprøvet alle muligheder, men en indstilling der total
skjuler en mappe kan jeg ikke få øje på.
I fanen sikkerhed er der 3 konti.
Administrator
Administratorer
System
Hvad er System for en størrelse
>>> Har du en ikon wed navn IIS, i kontrolpanel - yselse og
>>> vedligehold -administration ?
>>
>> Nej
>
> Godt.
Det er vel ikke noget der er installeret som standard i XP pro er det ?
--
Mvh Edmund
| |
jens (21-06-2003)
| Kommentar Fra : jens |
Dato : 21-06-03 09:40 |
|
"Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse
news:bd12hu$ndiae$1@ID-157131.news.dfncis.de...
> jens wrote:
>
>
> > Det vil jeg da se efter næste gang jeg installerer eb xp.
>
> Mappen Documents and Settings fylder også 4 MB mere efter at
> administrator mappen er oprettet.
Men "normalt" sætter man password på Administrator kontoen, og opretter en
brugerkonto under installation.
Det der er sket er nok at der ved indtastning af et brugernavn er tastet
"esc", og så bliver admin kontoen usynlig.
> I fanen sikkerhed, som i XP home kræver kørsel i fejlsikker tilstand,
> kan man tildele en mappe forskellige rettigheder, afvisning af læsning,
> skrivning, overtage ejerskab af mappe, og lign.
> Jeg har ikke afprøvet alle muligheder, men en indstilling der total
> skjuler en mappe kan jeg ikke få øje på.
I en pro er der en mulighed for at afvise "visning", og hvis den tages i
brug på en mappe, for en bruger, kan denne bruger bare ikke se mappen.
Medmindre de kan logge på som admin.
Her i huset er der kun en konto med den status, resten er enten superbrugere
eller brugere.
> I fanen sikkerhed er der 3 konti.
> Administrator
> Administratorer
> System
Og så de skjulte
"Default user" og "All users"
All users er den mappe der laves en kopi af når der oprettes en bruger.
Hvis der placeres en genvej i den mappe, vil alle der oprettes som brugere
efterfølgende have den mappe i deres indstillinger.
Default user er den mappe der bruges til alle brugere, når der ikke er pass
på adminkontoen, og ingen bruger oprettet.
> Hvad er System for en størrelse
System kontoen er "xp" selv.
Mange servicer i xp logger på med den konto.
Là vær med at pille i den.
Man kan give brugere lov til at køre nogle programmer, via den konto.
> Det er vel ikke noget der er installeret som standard i XP pro er det ?
Nej, men derfor kan den godt dukke op alligevel, det har jeg set før da.
Mvh jens
| |
Edmund (21-06-2003)
| Kommentar Fra : Edmund |
Dato : 21-06-03 10:24 |
|
jens wrote:
> Men "normalt" sætter man password på Administrator kontoen, og
> opretter en brugerkonto under installation.
> Det der er sket er nok at der ved indtastning af et brugernavn er
> tastet "esc", og så bliver admin kontoen usynlig.
Nej, i XP home bliver man ikke bedt om at opgive burgernavn og password
for administrator kontoen. I XP home går den direkte til bruger med
administrator-rettigheder, under installationen af XP
> I en pro er der en mulighed for at afvise "visning", og hvis den
> tages i brug på en mappe, for en bruger, kan denne bruger bare ikke
> se mappen. Medmindre de kan logge på som admin.
> Her i huset er der kun en konto med den status, resten er enten
> superbrugere eller brugere.
I XP home er der ikke noget der hedder superbruger, kun
computeradministrator og begrænset konti
>> I fanen sikkerhed er der 3 konti.
>> Administrator
>> Administratorer
>> System
>
> Og så de skjulte
> "Default user" og "All users"
>
> All users er den mappe der laves en kopi af når der oprettes en
> bruger. Hvis der placeres en genvej i den mappe, vil alle der
> oprettes som brugere efterfølgende have den mappe i deres
> indstillinger.
>
> Default user er den mappe der bruges til alle brugere, når der ikke
> er pass på adminkontoen, og ingen bruger oprettet.
I XP home er jeg tvunget til at oprette en bruger, i XP pro kan man vist
snyde den ved at starte i fejlsikker i slutning af XP installation.
--
Mvh Edmund
| |
jens (21-06-2003)
| Kommentar Fra : jens |
Dato : 21-06-03 11:16 |
|
"Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse
news:bd187f$nsuq2$1@ID-157131.news.dfncis.de...
> jens wrote:
>
>
> Nej, i XP home bliver man ikke bedt om at opgive burgernavn og password
> for administrator kontoen.
Nej ikke navn, kun password, er der ikke et spørgsmål om password til at
restore under install ?
>I XP home går den direkte til bruger med
> administrator-rettigheder, under installationen af XP
Det lyder lidt mystisk, så er en home jo ret begænset.
>
> I XP home er der ikke noget der hedder superbruger, kun
> computeradministrator og begrænset konti
Ja, men en "begrænset" bruger er det samme som en superbruger.
(den findes ogs i pro, hvis man opretter brugere i kontrolpanelet.)
En "begrænset" bruger uden password i home, svarer til en bruger i pro.
Brugere er iøvrigt medlem af gæster, hvilket gør at de kan oprette sig selv
hvis der er password på gæster kontoen, så vil de få en besked om at de skal
ændre pass efter logon. (så vidt jeg lige husker), hvorefter de så er
oprettede brugere med det password de angiver.
> I XP home er jeg tvunget til at oprette en bruger, i XP pro kan man vist
> snyde den ved at starte i fejlsikker i slutning af XP installation.
Ja, men det har den konsekvens, at det er en "ugyldig" installation.
Den Administrator konto, kommer aldrig til at kunne recover krypterede
filer, da dens integritet er omgået.
Xp`s sikkerheds foranstaltninger er ikke til at spøge med.
Mvh Jens
| |
Edmund (21-06-2003)
| Kommentar Fra : Edmund |
Dato : 21-06-03 11:39 |
|
jens wrote:
>> Nej, i XP home bliver man ikke bedt om at opgive burgernavn og
>> password for administrator kontoen.
>
> Nej ikke navn, kun password, er der ikke et spørgsmål om password til
> at restore under install ?
Ja, rigtigt, kun password, men det bliver der ikke spurgt om i XPhome.
Jeg ved ikke lige hvad du mener med "password til at restore under
install"
>> I XP home går den direkte til bruger med
>> administrator-rettigheder, under installationen af XP
>
> Det lyder lidt mystisk, så er en home jo ret begænset.
Ja, man bliver nødt til at sætte password efter install, så man ikke kan
få adgang via recoverykonsol, hvor man jo bare kan trykke return ved
password
> Brugere er iøvrigt medlem af gæster, hvilket gør at de kan oprette
> sig selv hvis der er password på gæster kontoen, så vil de få en
> besked om at de skal ændre pass efter logon. (så vidt jeg lige
> husker), hvorefter de så er oprettede brugere med det password de
> angiver.
Ja, det glemte jeg lige, der er også en gæstekonto i XP home
--
Mvh Edmund
| |
jens (21-06-2003)
| Kommentar Fra : jens |
Dato : 21-06-03 11:53 |
|
"Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse
news:bd1cke$o8pmn$1@ID-157131.news.dfncis.de...
> jens wrote:
>
> Ja, rigtigt, kun password, men det bliver der ikke spurgt om i XPhome.
Jaså.
> Jeg ved ikke lige hvad du mener med "password til at restore under
> install"
Det er muligvis mig der blander den sammen med sætningen fra en w2k3 server.
> Ja, man bliver nødt til at sætte password efter install, så man ikke kan
> få adgang via recoverykonsol, hvor man jo bare kan trykke return ved
> password
Ja, men det sker der ikke alverden ved, for der er ingen adgang til
removable disks, i default gpoèn.
Man kan altså ikke sætte nogen disc eller floppy i og bruge noget derfra, så
er der kun de kommandoer som er tilgængelige i CMP.
Og prøv selv hvor mange mapper du kan komme ind i..... 1 er det.
Nemlig winnt, eller windows hedder den jo nok i en home.
Mvh jens
| |
Edmund (21-06-2003)
| Kommentar Fra : Edmund |
Dato : 21-06-03 14:54 |
|
jens wrote:
> Ja, men det sker der ikke alverden ved, for der er ingen adgang til
> removable disks, i default gpoèn.
> Man kan altså ikke sætte nogen disc eller floppy i og bruge noget
> derfra, så er der kun de kommandoer som er tilgængelige i CMP.
>
> Og prøv selv hvor mange mapper du kan komme ind i..... 1 er det.
På C-drevet ja, men på d,e,f,,, diske eller partitioner er der fri
adgang
På C-drevet kan man vist bruge copy, hvis man vil fiske en fil ud af en
mappe, hvis man kender filnavnet. jokertegn kan man ikke bruge
> Nemlig winnt, eller windows hedder den jo nok i en home.
Og i Pro
--
Mvh Edmund
| |
jens (21-06-2003)
| Kommentar Fra : jens |
Dato : 21-06-03 15:12 |
|
"Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse
news:bd1o2u$oe4tv$1@ID-157131.news.dfncis.de...
> > Og prøv selv hvor mange mapper du kan komme ind i..... 1 er det.
>
> På C-drevet ja, men på d,e,f,,, diske eller partitioner er der fri
> adgang
Ja, hvis det er fat32, men ikke hvis det er ntfs så vidt jeg husker.
> På C-drevet kan man vist bruge copy, hvis man vil fiske en fil ud af en
> mappe, hvis man kender filnavnet. jokertegn kan man ikke bruge
Kan man ikke starte telnetserveren også ?
(Jeg har aldrig forsøgt ad den vej, jeg er mest til vinduer med farve på.)
> > Nemlig winnt, eller windows hedder den jo nok i en home.
>
> Og i Pro
Jeps, det er w2k pro der kalder den winnt.
Mvh jens
| |
Madsen (20-06-2003)
| Kommentar Fra : Madsen |
Dato : 20-06-03 17:49 |
|
Simon [2700] skrev:
> hvis man går ind i konti og egenskaber for posten så kan man godt
> skrive et password, og sætte flueben i gem password, men den
> gemmer det bare ikke.. hvis man går derind igen lige bagefter er
> det væk igen..
Prøv: < http://support.microsoft.com/?kbid=264672>
--
Med venlig hilsen
Madsen.
| |
|
|