MS Windows
briani 27239
Trække ikoner ned i taskbar i XP
Fra : Jesper Larsen \(Fjer~

Dato : 20-06-03 01:04

Kan man slet ikke det - I ved at hive sine ikoner ned i bjælken i
bunden?

Fra : sls

Dato : 20-06-03 01:09

"> Kan man slet ikke det - I ved at hive sine ikoner ned i bjælken i
> bunden?

Jo, men du skal lige højre klikke på bjælken, og sæt hak i "vis hurtig
start"

Mvh sls

Fra : Peter

Dato : 20-06-03 01:11

"Jesper Larsen (Fjernxx)" <larsenXXjesper@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man slet ikke det - I ved at hive sine ikoner ned i bjælken i
> bunden?

Jow da. Højre klik på proceslinien og fjern fluebenet ved "lås proceslinen".
Klik derefter på egenskaber. Check at fluebenet er væk derinde, og sæt
flueben ved "vis hurtig start".

Peter

Fra : /Ole

Dato : 21-06-03 06:50

Det er derfor, jeg altid holder øje med denne NG, der kommer sgu mange gode
idéer, jeg har selv kikket lidt efter denne løsning.

Det burde være lovpligtigt at holde øje med denne NG

/Ole

Fra : MN

Dato : 21-06-03 09:00

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> wrote in message
> Det er derfor, jeg altid holder øje med denne NG, der kommer sgu mange
gode
> idéer, jeg har selv kikket lidt efter denne løsning.
>
> Det burde være lovpligtigt at holde øje med denne NG

Og det burde være lovpligtigt at bruge windows hjælp. Løsningen havde du
fundet på max. 1 min. ved at søge efter hurtig start.

Mogens