MS Windows
briani 27239
Irreterende postbesked i logonvindue (win ~
Fra : Jakob

Dato : 18-06-03 18:19

Jeg har lige installeret trillian for at kunne bruge icq og ms messenger
samtidig. FOr at bruge ms messenger var jeg nødt til at oprette en
hotmail konto, men det kunne jeg ikke se noget farligt i. Som sagt så
gjort jeg installerede programmet, lavede en messenger/hotmail konto og
afinstallerede ms messenger igen.

Nu har jeg dog fået det irreterende problem at der ved min brugerkonto i
loggon vinduet står beskeden "1 ulæst mail" når jeg fører cursoren over
beskeden står der min hotmailadresse. Problemet er blot at der ikke er
nogen post i hotmailkontoen !!!!!

Så hvordan får jeg fjernet denne splint i mit øje, sådan noget typisk MS
bloated software lo..

Hygge

Jakob

Fra : jens

Dato : 18-06-03 18:52

"Jakob" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Problemet er blot at der ikke er
> nogen post i hotmailkontoen !!!!!

Har de ikke sendt dig en velkomst mail ? det plejer de da.

> Så hvordan får jeg fjernet denne splint i mit øje, sådan noget typisk MS
> bloated software lo..

MSN, funktioner - tilføjelsesprogrammer / fjern "v" i MSN såre simpelt, du
skal jo bare installe msn igen.

Hvis du bruger OE kan du muligvis slå den fra deri....

Mvh Jens

Fra : Jakob

Dato : 18-06-03 23:19

> Har de ikke sendt dig en velkomst mail ? det plejer de da.

som jeg jo har slettet...

> MSN, funktioner - tilføjelsesprogrammer / fjern "v" i MSN såre simpelt, du
> skal jo bare installe msn igen.

Der er ikke en sådan mulighed i menuen funktioner, jeg har installeret
programmet igen.

> Hvis du bruger OE kan du muligvis slå den fra deri....

Jeg bruger eudora.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : jens

Dato : 18-06-03 23:31

> Der er ikke en sådan mulighed i menuen funktioner, jeg har installeret
> programmet igen.

Jo.
Start messenger, øverst i den er funktioner, ca i midten er
"tilføjelsesprogrammer" og i den er MSN, som kan have en "v", hvorved en
besked om mails kommer.

Mvh Jens

Fra : Jakob

Dato : 19-06-03 09:35

> Jo.
> Start messenger, øverst i den er funktioner, ca i midten er
> "tilføjelsesprogrammer" og i den er MSN, som kan have en "v", hvorved en
> besked om mails kommer.

Nu har jeg fjernet det irreterende program og fjernet beskede med
TweakUI, men jeg kiggede meget grundigt i funktionsmenuen og dette punkt
kunne jeg ikke se, det var versíon 5.

men ellers tak for hjælpen

Hygge

Jakob

Fra : jens

Dato : 19-06-03 11:03

> kunne jeg ikke se, det var versíon 5.

Jeg er ikke så moderne og bruger vist stadig 4.7, så der kan være ændret i
den jo

Mvh Jens

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 18-06-03 21:12

"Jakob" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse
[snip]

> [...]
ikke er
> nogen post i hotmailkontoen !!!!!
>
> Så hvordan får jeg fjernet denne splint i mit øje, sådan noget

TweakUI kan klare det problem. Nederst ved Logon - Unread Mail.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me, 2000 og XP.

Fra : Jakob

Dato : 18-06-03 23:21

> TweakUI kan klare det problem. Nederst ved Logon - Unread Mail.

Hvor henter jeg det program ??

Hygge

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 19-06-03 09:30

> TweakUI kan klare det problem. Nederst ved Logon - Unread Mail.

Sandelig så, det virkede, tak for hjælpen

Hygge

Jakob