MS Windows
briani 27239
hvorfor viser mine divx film i ikke i wide~
Fra : Carsten Døj

Dato : 18-06-03 16:05

Hej

køre med windows xp home, mit problem er mine divx film vises i et forkert
format når jeg vælger full screen i windows media player de blver meget
lange i hovederne filmen er i widesceeen 2:35

Hva kan jeg gøre

Mvh Carsten

Fra : Mogens

Dato : 18-06-03 16:26

On Wed, 18 Jun 2003 17:04:59 +0200, "Carsten Døj"
<Doej@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>format når jeg vælger full screen i windows media player de blver meget
>lange i hovederne filmen er i widesceeen 2:35

Til de film som har det problem bruger jeg BS Player-
I den kan du nemlig tvinge den til at vise i 16:9
formatet og så ser filmen ud som den skal.

BS Player er f.eks. med i Perugios Player pack
som ligger her : http://hermanns-univers.dk/

mvh Mogens

Fra : Carsten Døj

Dato : 18-06-03 21:31