MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
xp og mappeindstillinger ?
Fra : Gerner

Dato : 17-06-03 17:29

Når man lige har installeret xp, så er der en masse default instillinger man kan
ændre på indtil man kan lide at se på det.

Men et generende mappeindstilling kan jeg ikke se hvordan man ændrer.
Alle mapper starter med at være maximeret eller fuldt vindue og det er ikke
klogt specielt når der kun er et element.
Så hvordan får jeg et mindre vindue i alle mapper uden at gå ind i hvert og
lave "gendan fra maximeret" ?

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Stefan Majland

Dato : 17-06-03 18:35

Åben et vindue som du ønsker at de alle sammen skal være

Tools->Folder Options->View

Her er der en knap der hedder 'Apply to All Folders' tryk på den og
dit problem skulle være løst.

Fra : Gerner

Dato : 17-06-03 19:48

On Tue, 17 Jun 2003 19:35:12 +0200, Stefan Majland <dsl89983@vip.cybercity.dk>
wrote in dk.edb.system.ms-windows:

>Åben et vindue som du ønsker at de alle sammen skal være
>
>Tools->Folder Options->View
>
>Her er der en knap der hedder 'Apply to All Folders' tryk på den og
>dit problem skulle være løst.
Jeg kan ikke finde alt det ovenstående. Hvad hedder det på dansk ?

Jeg har "filer-rediger-vis-søg-mapper-visninger-mappeindstillinger"
Ingen af dem indeholder noget der kan vise alle mapper på computeren ved 1
indstilling. min xp er home.

Fra : Stefan Majland

Dato : 17-06-03 20:40

Frit oversat, så betyder:
Tools = Funktioner
Folder Options = MappeIndstillinger
View = Vis
Apply to All Folders = Tilpas alle mapper

Nu har jeg ikke lige den Danske version, men prøv under mapper eller
Mappeinstillinger. Her under må der være noget der heder noget i stil
med Indstillinger. Her efter må fanebladet hedde Vis hvor under du
skulle finde en knap der står 'Tilpas alle mapper'

Hilsen
SM

PS Jeg har kun den engelske version så jeg gætter lidt.

Fra : Einar [7100]

Dato : 17-06-03 18:41

Hej Gerner

Du starter med at åbne en mappe eller et vindue. Derefter klikker du på
"gendan
fra maximeret". Hold derefter "Ctrl" nede i mens du klikker på krydset for
at
lukke vinduet. Dermed skulle den huske den indstilling du har lukket med.

Hilsen
Einar