MS Windows
briani 27239
Fjern programmer - hvor ligger data?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-06-03 22:46

Jeg har fjernet et program fra en PC med Windows 98 SE manuelt - så
programmet ligger stadig i oversigten over programmer der kan fjernes.

Hvordan fjerner jeg programmet fra denne liste - hvor ligger disse
data?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- låsesmeden til din mobiltelefon!

Fra : WE

Dato : 16-06-03 23:34

Ikke forstået.

Fra : Madsen

Dato : 16-06-03 23:49

Lasse Hedegaard skrev:

> Hvordan fjerner jeg programmet fra denne liste - hvor ligger disse
> data?

Start > Kør: Regedit
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

Madsen.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-06-03 23:52

Madsen skrev:

>Start > Kør: Regedit
>HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

Takker...

- også tak til Morten (men skriv venligst på usenet i stedet for på
mail).

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : morten l

Dato : 17-06-03 00:04

> Takker...
>
> - også tak til Morten (men skriv venligst på usenet i stedet for på
> mail).
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard

ups har nok ramt forkert knap, de er jo også lige ved siden af hinanden og
klokken er mange

Morten

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 17-06-03 00:02

Den Mon, 16 Jun 2003 23:45:46 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
skrev:

> [...]
>programmet ligger stadig i oversigten over programmer der kan fjernes.
>
>Hvordan fjerner jeg programmet fra denne liste - hvor ligger disse

Det letteste er at installere TweakUI.

http://download.microsoft.com/download/winme/Install/1.0/WinMe/EN-US/Tweakui.exe

Der er muligheden for at fjerne programmet fra oversigten.

Ellers kan du søge efter *.cpl og finde den der hører til programmet.

Med venlig hilsen, Michael Pilgaard.

Fra : Pico

Dato : 18-06-03 20:00

Lasse Hedegaard wrote:
> [...]
> programmet ligger stadig i oversigten over programmer der kan fjernes.
>
> Hvordan fjerner jeg programmet fra denne liste - hvor ligger disse

I registreringsdatabasen. Du kan evt bruge TveakUi til at fjerne det med eller
også er der den mulighed at installere programmet igen på samme plads og
så afinstallere det på den korekte måde.
Pico