ACPI 2.0 Support
Fra : BorreBoy

Dato : 21-06-03 19:11

Hejsa.

Hvad er det lige subj. betyder?
Skal jeg slå det til på mit P4C800 kort?

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 21-06-03 19:14

Se på

http://www.acpi.info/

mvh
Thomas

Fra : BorreBoy

Dato : 21-06-03 19:31

"Thomas Strøm Larsen" <tholar31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Se på
>
> http://www.acpi.info/

Jeg har set lidt på den; men er ikke rigtig blevet klogere...
Er det noget en alm. Windows XP bruger skal aktivere?

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 21-06-03 19:52

Det bruges når din computer går i dvale, slukker for hardisken osv.

> Er det noget en alm. Windows XP bruger skal aktivere?

Og ja windows bruger det til at styre systemet med. Det er op til dig om du
vil bruge det. jeg bruger det på mit system. Jeg ved ikke lige hvad version
den er, men jeg bruger det.

mvh
Thomas

Fra : Peter Jespersen

Dato : 22-06-03 01:10

On Sat, 21 Jun 2003 20:10:35 +0200, BorreBoy wrote:

>Hejsa.
>
>Hvad er det lige subj. betyder?
>Skal jeg slå det til på mit P4C800 kort?

Det er en standard til ressource håndtering og power management!
Er det en ren Windows maskine og vil det aldrig blive andet er det klogt at
slå det til, ellers ikke!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Yoda am I, of Borg. Assimilated will you be.