ISS
Fra : Rune Thougaard

Dato : 23-06-03 18:59

Jeg kan ikke finde ud af at installere ISS på min WinXP men kan jeg ikke
downloade den et eller andet sted... jeg tror det ville være lidt nemmere..!

mvh. Rune Thougaard
--
http://www.vinperlen.dk
http://www.hh-indretning.dk

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 23-06-03 19:06

Rune Thougaard wrote :

> Jeg kan ikke finde ud af at installere ISS på min WinXP men kan jeg
> ikke downloade den et eller andet sted... jeg tror det ville være lidt
> nemmere..!

Hvilken version af XP har du? Det er ikke umiddelbart muligt at installere
IIS på Windows XP Home Ed.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk - http://asp-faq.dk
Skriv venligst under det du svarer på og skær det overflødige væk.

Fra : Rune Thougaard

Dato : 23-06-03 19:28

> Jeg kan ikke finde ud af at installere ISS på min WinXP men kan jeg
>
> Hvilken version af XP har du? Det er ikke umiddelbart muligt at installere
> IIS på Windows XP Home Ed.

Jeg har WinXP pro.

men hvad skal jeg så gøre for at kunne se mine asp filer på min PC så jeg
slipper for at uploade ált hvad jeg laver hele tiden..??

mvh. Rune Thougaard

Fra : Jakob Andersen

Dato : 23-06-03 19:32

Rune Thougaard skrev:
> Jeg har WinXP pro.
>
> men hvad skal jeg så gøre for at kunne se mine asp filer på min PC så jeg
> slipper for at uploade ált hvad jeg laver hele tiden..??

Proceduren er meget lig den for Windows 2000:

http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion2a.asp

--
Jakob Andersen

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 23-06-03 19:31

Rune Thougaard wrote :

> Jeg har WinXP pro.
>
> men hvad skal jeg så gøre for at kunne se mine asp filer på min PC så
> jeg slipper for at uploade ált hvad jeg laver hele tiden..??

Du går ind i Control Panel / Add Remove Programs / Windows Components. Her
kan du tilføje "Internet Information Services". Husk at have din CD klar..

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Hvorfor ser fanatiske fodboldfans altid sådan ud ?