problemer med php og søgemaskiner
Fra : Lars

Dato : 23-06-03 14:51

Hej

Jeg har på min hjemmeside - http://www.webird.dk - opbygget
forsiden at en menu i php og så en Iframe hvor alle links åbner.

Problemer er bare at søgemaskinerne (f.eks. google) kun har
fundet min index.php

Er der nogen der gider kigge min php koder i menuen igennem og se
om de kan finde noget som "stopper" søgemaskiner, og derfor ikke
indekserer mine undersider?

Venlig hilsen og på forhånd tak!
Lars
http://www.webird.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 23-06-03 15:13

Lars wrote:
> Er der nogen der gider kigge min php koder i menuen igennem og se
> om de kan finde noget som "stopper" søgemaskiner, og derfor ikke
> indekserer mine undersider?

Start med at gøre siden VALID:
<http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.webird.dk&doctype=%28detect+automatically%29&charset=%28detect+automatically%29>

Derefter kunne du stille spørgsmålet i en mere egnet gruppe som
dk.edb.internet.webdesign

mvh
Johan