Farve til Maxi 77
Fra : cg

Dato : 23-06-03 07:49

Hejsa

Er der nogen der kender den originale farve på den blå stribe på en maxi
77??

Vh Christian

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 23-06-03 23:36

Da det var gelcoat på de gamle afhænger farven en del af hvor meget polish
der bliver brugt. På de nyere er det en streamer. Det har jeg en farveprøve
liggende på....

/Bjarke

Fra : cg

Dato : 24-06-03 06:26

Det har oprindeligt været en streamer, men der er så en der har malet den
brun...... ikke just kønt. Den brune farve kan gnubbes af, så jeg havde
tænkt at købe en streamer og sætte uden på.
Hvor fås denne billigst?

Vh Christian
"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:bd7vcp$2kdf$1@news.cybercity.dk...

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 24-06-03 23:17

Så har din Maxi 77 et konstruktionsnummer der er højere end 2507, hvor de
skiftede fra blå gelcoat til streamer.

En ny streamer købes nemmest i Sverige hos Peter Svahn.

Se den allestedsnærværende maxi web-side www.MAXImalt.dk for yderligere
oplysninger om alle mulige Maxi båds forhold.

Fra : Christian Gammelgaar~

Dato : 02-07-03 05:12

Det var sjovt........ det er der sku' også nogen der har gjort ved min

Christian