USB/Firewire "boks" til HD
Fra : S@ndman

Dato : 23-06-03 07:40

Hejsa,

Jeg søger en ekstern USB/Firewire "boks" til en disk....

Hvilken kan anbefales til rimelige penge...??

S@ndman
ICQ#19799486

Fra : Peter_Gimm

Dato : 03-07-03 14:54

Min nabo har for kort tid siden købt et cool kabinet hos Proconsult. Jeg
kan ikke huske mærket, men det er et standard "firkantet" kabinet.
Du kan nok finde det på deres site, eller evt. ringe til dem !

Jeg er ikke helt sikker på om der kun var USB2 eller også firewire på
kabinettet. Men det var ret let at installere en disk der i, og der kan
også installeres brændere o.l.

http://www.kandu.dk/