Bedækning søges nær Feldborg/Hogager/Hader~
Fra : Mona

Dato : 22-06-03 23:07

Hejsa.

Jeg søger en hingst der til rimelige penge kan bedække min hoppe
i nærheden af ovenstående byer, der ligger ved Holstebro,
Jylland.

Hoppen skal helst bedækkes før tilridning, da hun p.t. er meget
'opvakt' og godt kan trænge til at få lidt ro på hormornerne. Hun
er 7 år og halv araber...

Hingsten må meget gerne være stor, robust og rolig af sind. Evt.
oldenborg eller lignende, men racen er ikke nødvendigvis
afgørende.

Hun har desværre dårlige oplevelser med trailere, så hun skal
trækkes til hingsten elller også skal han besøge hende, så hun
ikke skal på køretur.

Har du et emne, så send mig venligst (og gerne hurtigt) en e-mail
med diverse oplysninger og gerne foto af hingsten.

Mange hilsner fra

Mona

Fra : Mona

Dato : 23-06-03 08:48

Mona <mismo@post.tele.dk> skrev i en

> [...]
hoppe
> i nærheden af ovenstående byer, der ligger ved Holstebro,

Undskyld. Forkert gruppe.

Jeg er blevet gjort opmærksom på at mit opslag hører til i
dk.marked.privat.dyr.hest og jeg flytter den derfor til den
nyhedsgruppe.

Hvis nogen her kan slette min indlæg i denne gruppe, må I meget
gerne gøre det.

Hilsen

Mona

..

Fra : Anet

Dato : 23-06-03 09:13

> Hvis nogen her kan slette min indlæg i denne gruppe, må I meget
> gerne gøre det.
>
> (klip)

Jeg blev først opmærksom på denne metode for kort tid siden. Man kan kun
selv slette sit eget indlæg. Det gør man ved at klikke på det pågældende
indlæg og så klikke på "meddelelser" og så klikke på "slet meddelelse".

Nu vil det ikke komme frem hos nye der klikker sig ind på nyhedsgruppen men
det vil fortsat stå hos dem der nu en gang har hentet indlægget.

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Mona

Dato : 23-06-03 10:13

Anet <anet49@hotmail.com> skrev i en

> [...]
pågældende
> indlæg og så klikke på "meddelelser" og så klikke på "slet

Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Mona