Kæmpe asp.
Fra : Rune Thougaard

Dato : 22-06-03 23:01

Jeg er begyndt på asp og har INGEN kendskab til det men jeg skal have lavet
en lille ting til min fars firma som jeg håber der er nogle flinke personer
der vil hjælpe mig med...
Jeg tror vi bliver nødt til at tage lidt af gangen for der er meget jeg
skal/vil have lavet...

Here we go...

Bestillinger (side1)

antal Vare Pris Vægt

box Vin fra 300,- 1,kg
til cifre 2000 300.-
0-99 2001 osv.
2002

I-ALT

1 stk. Vin fra 2000
1 stk. Vin fra 2001
( evt. andre varer)

Pris: 600,-
Vægt: 2,0 kg

Leveringsdato [10.12.8]
Adresse: [osv. osv]

Alle disse informationer skal føres over til en ny side hvor bruger skal
kunne godkende sin bestilling.
[KLIK]

Brugeren sender informationer vidre til en e-mail....

------

Kan jeg få lidt hjælpe til hvordan jeg skal lave dette..?

mvh. Rune Thougaard
--
http://www.vinperlen.dk
http://www.hh-indretning.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-06-03 23:49

Rune Thougaard skrev:

> Jeg er begyndt på asp og har INGEN kendskab til det

Du vil have gavn og glæde af at købe en bog eller evt. bare et
hæfte om asp. Du kan også kigge på tutorials på nettet. En udførlig
dansk udgave er <http://html.dk/tutorials/asp/>. Engelske udgaver
kan findes med Google.

> men jeg skal have lavet en lille ting til min fars firma som jeg
> håber der er nogle flinke personer der vil hjælpe mig med...

Du kan sagtens få hjælp til konkrete problemer herinde - men du får
næppe nogen til at lave hele din side for dig. Hvis du slet intet
kender til asp i forvejen, er du bedst tjent med at læse lidt
først. Prøv nogle af de eksempler der er vist i tutorials rundt
omkring, og se om du kan få det til at virke.

Derfra kan du så begynde at lave den side du gerne vil have.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Rune Thougaard

Dato : 23-06-03 10:16

> Du vil have gavn og glæde af at købe en bog eller evt. bare et
> hæfte om asp. Du kan også kigge på tutorials på nettet. En udførlig
> [...]

Jeg har allerede købt ASP 3 - dynamiske hjemmesider men jeg kan ikke lige
finde noget om det jeg skal bruge...

Men jeg kikker lige en gang på html.dk og så vender jeg tilbage senere

mvh. Rune Thougaard

Fra : Tom Jensen

Dato : 24-06-03 22:05

"Rune Thougaard"

> [...]
personer
> der vil hjælpe mig med...
> Jeg tror vi bliver nødt til at tage lidt af gangen for der er meget jeg

Jeg har lavet en web-shop med tilhørende Access database, den og
dokumentationen kan hentes frit fra min webside. Du kan så lade
dig inspirere eller bygge videre.

Tom Jensen
FF Soft
www.ffsoft.dk

Fra : Nielsen

Dato : 06-07-03 23:05

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
personer
> der vil hjælpe mig med...
> Jeg tror vi bliver nødt til at tage lidt af gangen for der er meget jeg

Her http://www.com2000.at/pw/neu/index.asp?id=29 er der en fiks og færdig
minishop med afskydning af email.
Rigtig nem at have med at gøre ( det meste rettes i en config fil)

Nielsen