Tandlæge i Århus
Fra : Carlsen

Dato : 22-06-03 22:21

Jeg søger en tanlæge i århus c, er der nogen der kan anbefale en god og
billig tandlæge.

Carlsen

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 23-06-03 07:20

"Carlsen" <pierre-roland@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg søger en tanlæge i århus c, er der nogen der kan anbefale en god og
> billig tandlæge.

Hvad er en GOD tandlæge?
Lider du at tandlægeskræk? Vil du have lavet noget der holder eller må det
gerne være de billige og måske mindre holdbare løsninger?

Billig.... findes der overhovedet billige tandlæger? *S*

Så vidt jeg ved er der lovbetemte priser på tandlægebehandling med
sygesikringstilskud - disse bør derfor være ens ved alle tandlæger.

Her er en tandlæge i Flensborg, der vist er billigere end de fleste danske:
http://www.avmintand.dk/Tyskland/RolfFrederiksen.htm

Mvh. Lisbeth

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 23-06-03 07:25

"Carlsen" <pierre-roland@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg søger en tanlæge i århus c, er der nogen der kan anbefale en god og
> billig tandlæge.

Hvad er en GOD tandlæge?
Lider du af tandlægeskræk? Vil du have lavet noget der holder eller må det
gerne være de billige og måske mindre holdbare løsninger? Vil du have en,
der er grundig og lapper mens skaden er lille - eller vil du hellere tage
chancen og se, om det bliver værrer (og dyrere?).

Så hvad er en god tandlæge efter din mening?

Billig.... findes der overhovedet billige tandlæger? *S*

Så vidt jeg ved er der lovbetemte priser på tandlægebehandling med
sygesikringstilskud - disse bør derfor være ens ved alle tandlæger.

Men her er i hvert fald en tandlæge i Flensborg, der vist er billigere end
de fleste danske:
http://www.avmintand.dk/Tyskland/RolfFrederiksen.htm

Og ellers.... jeg er glad for tandlægerne i Klostergade, Århus C.
Har altid fået god behandling der. Om de er billige eller dyre aner jeg
faktisk ikke.

Mvh. Lisbeth

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 23-06-03 07:25

Fra : lillespir

Dato : 23-06-03 07:33

"Carlsen" skrev d. 22-06-03 22:21 dette indlæg :
> Jeg søger en tanlæge i århus c, er der nogen der kan anbefale en god
og
> billig tandlæge.
>
> Carlsen
>
> Når du nu bor i Århus , kan du så vidt jeg er orienteret benytte
tandlægeskolen, uden at du skal betale de svimlende summer man så ofte
kommer af med,men kun et beskeden beløb.
M.V.H. Rita

http://www.kandu.dk/