trådløs mus/tastatur og KVM-switch i udu !
Fra : HM

Dato : 22-06-03 20:53

Hej, kan nogen hjælpe

KVM: Roline Masterwiev CS-114
mus/tast: mr platinum trådløs

et ellers velfungerende trådløst tastatur/mus bliver fuldstændigt
ustabilt med crash, boot-interupt, etc når jeg vil bruge det med
min KVM switch der iøvrigt virker fint med mine forrige mus og
tastatur, (zitech scroll, dexxa),............

Er der noget med KVM og trådløst udstyr, eller hvad er det
mon der driller ?

MVH

Henrik

Fra : WE

Dato : 22-06-03 22:01

Gæt: Tastatur-/musemodtageren strømforsynes sikkert fra computeren. Afbrydes
denne forbindelse ikke, når switchboksen peger på det andet tastatur?

v.h.

Fra : mr.bean

Dato : 23-06-03 00:27

FUCK!!!!!!!!!!!!!
det havde jeg ikke lige tænkt på jeg kører også med en kvm på g har
nogle/mgeproblemmer med mit wireless udstyr (jeg har ikke rettet i teksten
så kan du se hvilken fejl jeg får manglende mellemrum og tegn når jeg
skriver )
mr.Bean
hvorfor gøre noget let når man kan gøre det svært ???

Fra : Johnny

Dato : 23-06-03 07:54

"mr.bean" <mr.bean@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle/mgeproblemmer med mit wireless udstyr (jeg har ikke rettet i teksten
> så kan du se hvilken fejl jeg får manglende mellemrum og tegn når jeg
Er det et sanbergtastatur du bruger mr. Bean

Hilsen

Johnny

Fra : HM

Dato : 23-06-03 19:54

WE:

et godt bud, men kvm´en sender strøm ud konstant således at
"numlock" og de andre lysdioder virker konstant uanset hvilken
af de fire pc der er valgt, desuden husker den tastaturenes res-
pektive instillinger instil man vender tilbage, måske en mere
moderne KVM vil løse problemet, den jeg har er 5-8 år

MVH

Fra : mr.bean

Dato : 25-06-03 00:25

"Johnny" <noemail@nixingenemailadresse.dk> skrev i en meddelelse

> "mr.bean" <mr.bean@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Er det et sanbergtastatur du bruger mr. Bean
>
> Hilsen
>
> Johnny

nej det er det ikke det er et genius twin touch wireless
Hilsen Mr.Bean