Erfaring med T-Zone 400 Waders fra Hunters~
Fra : Herbert

Dato : 22-06-03 15:53

Hejsa

Er der nogle der har erfaring med subj?

/Erik

Fra : Frank

Dato : 23-06-03 07:30

hej Erik. en ven jeg købte et par Tzone vaders i vinters, jeg kan ikke lige
huske hvad de hedder jeg har været ude og kigge men kan ikke finde noget.
nå men de kostede 399 kr. og man får rigtig meget for sine penge, jeg var
meget skeptisk med hensyn til om der gik 3 eller 5 gange ved kysten før de
viste sig utætte. nu har de holdt til en del over 20 ture og ingen af os har
endnu været våde. det største minus ved dem, synes jeg er støvlen den er
lavet af noget ret stift gummi som det kræver lidt tilvending at gå i.
ellers er kvaliteten ok stropperne og snaplukningerne er af fin kvalitet,
neoprenen er ok og syningerne sidder hvor de skal.
så jeg mener helt klart at de er alle pengene værd.

håber det kan bruges til et eller andet. Frank T

Fra : Tom

Dato : 23-06-03 09:16

Hej Erik

T-Zone waders er lavet af en 4 mm dejlig blød neopren. Simpelthen
behagelige at have på. Støvlerne er dog et minus. De er lidt for hårde
og de kan ikke anbefales til lange gåture, da de skaver en smule mod
benene. Ellers fine til prisen. Mine er tætte endnu.

PS. Vælg altid waders rigeligt store. Hvis de sidder for tæt bliver de
lettere utætte, da materialet bliver strukket hele tiden. De skal sidde
løst for at holde længe.