Kystfiskeri i Hornbæk og omegn
Fra : Herbert

Dato : 22-06-03 15:38

Hejsa

Jeg har lånet et sommerhus i uge 29 ved Hornbæk. Kun 700 meter fra vandet.
Desværre har jeg kun en cykel til rådighed. Så min aktionsradius er
begrænset.......

Jeg er fisker både spin/flue. Hvor er der bedst,at fiske efter havørrede og
multer? Kunne også godt tænke mig og fange et par fladfisk. Så et par tip
her. Kan jeg også bruge.

På forhånd tak
Erik

Fra : Jan Bachman

Dato : 22-06-03 17:07

>Jeg har lånet et sommerhus i uge 29 ved Hornbæk. Kun 700 meter fra vandet.
>Desværre har jeg kun en cykel til rådighed. Så min aktionsradius er
>begrænset.......

Din dovne hund

/Jan

Fra : Herbert

Dato : 22-06-03 17:34

"Jan Bachman" <ymerdyr@image.dk> wrote in message

> Din dovne hund
>
> /Jan

Jep, jeg cykler og er dovne *LOL*

Jan, har du slet ingen tip eller vil du bare holde dem for dig selv?

/Erik

Fra : Stefan

Dato : 22-06-03 18:42

> [...]
og
> multer? Kunne også godt tænke mig og fange et par fladfisk. Så et par tip

Hej Erik

Jeg tror næsten det er ligegyldigt hvor på nordkysten du fisker - der er
fisk overalt (...næsten...!)

Jeg har selv været i Hornbæk Plantage nogle gange. En ganske god strækning
til spin/flue med gode chancer for havørred, torsk, og hvad ellers det måtte
kigge forbi. (og så er det i cykelafstand)

Fladfisk er der sikkert mange steder med, men jeg ved med sikkerhed at de
kan fanges fra Ålsgårde bådebro - men mon ikke det er lige så godt fra
Hornbæk havn?

Ellers kan du altid cykle den "lille" tur til Helsingør. Har kan du fange
alt lige nede for Kronborg. Desværre skal du bare meget tidligt op - ikke
for fiskenes skyld, men for alle de andre, som også gerne vil fange fisk
deroppe.

God ferie - og fangst
Stefan

Fra : Christian Skands

Dato : 23-06-03 14:06

> Fladfisk er der sikkert mange steder med, men jeg ved med sikkerhed at de
> kan fanges fra Ålsgårde bådebro - men mon ikke det er lige så godt fra
> Hornbæk havn?

For en god ordens skyld så er det ikke tilladt at fiske fra molerne på
Hornbæk Havn pga. fredningsbælte for vestre bæk. Desuden er det heller ikke
et supergodt sted.......Plantagen ville jeg vælge. Jo længere mod Helsingør
du kommer jo dybere bliver der tæt på land.

Mvh.
Christian