Manglende Billeder i IE 6.0
Fra : N.O.Svendsen

Dato : 22-06-03 12:58

En IE 6.0 under Win2000 pro som iøvrigt har fungeret OK indtil nu, er
pludselig holdt op med at vise billeder i de sider der åbnes, der vises kun
pladsholderen, når der højreklikkes på denne og vælges "vis billede" kommer
billedet. "Temporary internet files" er tømt og er iøvrigt sat til at
"tømmes når browseren lukkes".Er der nogen der har et bud på hvor jeg skal
lede efter en fejl?

mvh.
Niels Svendsen

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 22-06-03 13:19

N.O.Svendsen wrote:
> [...]
> iøvrigt sat til at "tømmes når browseren lukkes".Er der nogen der har
> et bud på hvor jeg skal lede efter en fejl?

Jeg har samme problem.
Se tidligere tråd 3edb1ac1$0$13172$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
Jeg leder stadig efter fejlen.
Carsten

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 22-06-03 13:27

Carsten Finn Rasmussen wrote:

> Jeg har samme problem.
> Se tidligere tråd 3edb1ac1$0$13172$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
> Jeg leder stadig efter fejlen.
> Carsten

Hovsa... sådan kan man åben´bart ikke linke. Jeg havde kopieret message
ID.
Tråden hedder "IE6, billeder mangler"
Sorry
Carsten

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 22-06-03 13:40

"Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.dk> skrev i en meddelelse

> Hovsa... sådan kan man åben´bart ikke linke. Jeg havde kopieret message
> ID.
> Tråden hedder "IE6, billeder mangler"
> Sorry
> Carsten

Fandt tråden men ingen svar ;-| . Håber at et klogt hovede kan hjælpe

Niels Svendsen

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 22-06-03 15:20

"N.O.Svendsen" <nos@-nospam-tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> "Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.dk> skrev i en meddelelse

> Fandt tråden men ingen svar ;-| . Håber at et klogt hovede kan hjælpe
>
> Niels Svendsen

Ind imellem er man nødt til at tage en beslutning ! geninstallation af IE
6.0 ! Nu virker skidtet igen jubii.

Niels Svendsen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-06-03 14:01

Carsten Finn Rasmussen skrev:

> Hovsa... sådan kan man åben´bart ikke linke.

Nej, men hvis du sætter "news:" foran vil det virke i mange
programmer:

(vingerne er ikke strengt nødvendige - men de hjælper med at
adskille linket fra omgivelserne - fx et afsluttende punktum)

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Velkommen hen til Paris International!