IE5.x Win98 vs Win2000
Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 22-06-03 11:36

Hej i gruppen.

Da jeg sidder og roder med en del javascript og css til et projekt,
ville jeg høre, om der mon skulle være nogen forskel i Internet
Explorer 5.x's understøttelse af disse under Windows 98 og Windows
2000?

Umiddelbart formoder jeg, at der ikke er nogen forskel, men man kan jo
aldrig vide.

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fredgaard!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/?page=fredgaard

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-06-03 11:38

Anders Thorsen Holm skrev:

> Da jeg sidder og roder med en del javascript og css til et
> projekt, ville jeg høre, om der mon skulle være nogen forskel
> i Internet Explorer 5.x's understøttelse af disse under
> Windows 98 og Windows 2000?

Jeg vil tro at der er forskel på understøttelsen af i hvert fald
css (sikkert også lidt javascript) mellem 5.0 og 5.5 - der er i
hvert fald stor forskel mellem 6.0 og 5.x mht. css.

Jeg kan ikke forestille mig at operativsystemet betyder noget for
hvordan css fungerer i en browser - det er dog muligt at der er
forskelle i javascript.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Velkommen hen til Paris International!