Brænder strøm problem?
Fra : Peter Stanley Jørgen~

Dato : 30-03-01 18:34

Problemet er at jeg meget sjældent kan brænde en hel cd uden at det går
godt. Det er ikke en buffer underrun jeg får fejl meddelelsen er ( writing
on CD failed, UNIT ATTENTION; POWER ON, RESET, OR BUS DEVICE RESET OCCURRED
(6;0x29;0x00) ) i clone cd men noget lignende kommer frem i andre
brænderprogrammer. Jeg er rimelig sikker på at det ikke er brænderens skyld
da
den er helt ny ca. 1 time gammel (Lite ON 12 speed med BURNPROOF) og har
erstattet en anden brænder der havde det samme problem. Det lyder jo som om
der er noget galt med strømtilførslen så jeg har prøvet at bytte om på strøm
kablerne inden i computerne, det hjalp ikke. Er der nogen der har en ide om
hvad det kan skyldes? Personligt tror jeg at det er strømforsyningen der
måske ikke kan give nok strøm.

Det er en normal 2 år gammel strømfosyning (altså ikke 300W)

Her er hvad jeg har af strømslugende ting i mit kabinnet
cel 400
soundblaster live ve
128 MB
13 GB quantum
30 GB maxtor
netkort
TNT2 grafikkort
toshiba 32 DVD
Lite On brænder 12x10x32
asus bundkort med BX chipset

Skal jeg have et nyt kabbinet/strømforsyning?

Håber nogen kan hjælpe

MVH Peter Stanley Jørgensen

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 01-04-01 21:32

"Peter Stanley Jørgensen" <stanley@kampsax.dtu.dk> wrote in message
> [...]
> Lite On brænder 12x10x32
> asus bundkort med BX chipset
>
> Skal jeg have et nyt kabbinet/strømforsyning?

Lyder mere som om det er din ide controller der er problemet.