Internet via mobil
Fra : Jeppe Jepsen

Dato : 22-06-03 11:01

Hej har netop købt mig et Linksys trådløs netkort til min laptop.. og bruger
det så sammen med en trådløs adsl router til at lave trådløs net derhjemme.
men hvordan kan jeg bruge Linksys trådløs netkort sammen med min telefon og
gå på GPRS og som datakort så jeg kan ringe op og gå på nettet på den
måde... jeg har en TI68i Ericson med trådløs overførsel.
grunden til jeg også vil bruge det til at ringe op er at skal ud og rejse og
der er endnu ik GPRS der...
er der nogle der kan hjælpe
alså ha min mobil ved siden af pc'en og gå på nettet for et par min...

VH Jeppe
håber på svar

Fra : Søren Blom

Dato : 22-06-03 16:03

"Jeppe Jepsen" <jeppekj@hotmail.com> skrev
> [...]
> gå på GPRS og som datakort så jeg kan ringe op og gå på nettet på den
> måde... jeg har en TI68i Ericson med trådløs overførsel.

Du kan ikke forbinde tingene på den måde du ønsker. Du skal bruge Bluetooth
eller Infrarød imellem telefon og computer, når du vil på nettet med din
bærbar på GPRS.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jeppe Jepsen

Dato : 22-06-03 17:28

hvor finder jeg et netkort der er trådløs men med infarød port eller
bluetooth

vh Jeppe

Fra : Søren Blom

Dato : 22-06-03 22:41

"Jeppe Jepsen" <jeppekj@hotmail.com> skrev
> hvor finder jeg et netkort der er trådløs men med infarød port eller
> bluetooth

Jeg har aldrig set det, men derfor kan det jo godt findes. Men du kan købe
en Bluetooth USB port. Lige hvad de koster har jeg ikke styr på.