hvad kan i andefale fra Wrox omkring relat~
Fra : aero

Dato : 21-06-03 22:25

Bare kom med nogle titler som beskriver relationsship/sql Joins
bedst og hvor man lære noget, fra bøgerne fra Wrox !!??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-06-03 22:27

"aero" <aero@delvis.dk> wrote in message news:bd2if1$a5l$1@sunsite.dk...
> Bare kom med nogle titler som beskriver relationsship/sql Joins
> bedst og hvor man lære noget, fra bøgerne fra Wrox !!??

Prøv at høre i dk.edb.database

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : aero

Dato : 21-06-03 22:39

Jeg kan desværrer ikke finde dette sted derfor skrev jeg herinde da jeg
ikke kunne finde noget sted omkring databaser mm !!!!

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 21-06-03 22:46

aero wrote :

> Jeg kan desværrer ikke finde dette sted derfor skrev jeg herinde da jeg
> ikke kunne finde noget sted omkring databaser mm !!!!

Du kan se gruppen på

http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/gruppe/dk.edb.database

eller

http://groups.google.com/groups?group=dk.edb.database

PS: du fik disse tilovers: "!!!"

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk - http://asp-faq.dk
Skriv venligst under det du svarer på og skær det overflødige væk.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-06-03 22:54

"aero" <aero@delvis.dk> wrote in message news:bd2j8o$ffe$1@sunsite.dk...
> Jeg kan desværrer ikke finde dette sted derfor skrev jeg herinde da jeg
> ikke kunne finde noget sted omkring databaser mm !!!!

Og, det er jo et problem for html.dk i så tilfælde
Vær opmærksom på at du befinder dig i et medie som html.dk kun giver dig en
lille flig af
Læs mere om det danske usenet hierarki på www.usenet.dk
Og som Jesper så rigtigt skriver så er groups.google.com et andet ganske
glimrende sted at starte mht usenet

Btw snakker vi access eller "andre" database
Access har sin egen gruppe der hedder dk.edb.database.ms-access
Mere generelle betragtninger vedr relationsship/joins føres dog stadig i
dk.edb.database

Jeg sender indlægget videre til dk.velkommen, da emnet ikke hører til her
FUT: dk.velkommen

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-06-03 22:56

"aero" <aero@delvis.dk> wrote in message news:bd2j8o$ffe$1@sunsite.dk...
> Jeg kan desværrer ikke finde dette sted derfor skrev jeg herinde da jeg
> ikke kunne finde noget sted omkring databaser mm !!!!

Har du læst denne artikel?
http://www.html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : aero@delvis.dk

Dato : 21-06-03 23:15

Jeg BEKLAGER meget men JA jeg så dette gennem HTML.dk og kan godt
se at de kun har nogle af nyhedsgrupperne !

men kan godt se nu at der er jo mange flere end jeg troede !

Men mange tak fordi I viste mig det rigtige sted ;)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-06-03 23:10

aero skrev:

> Jeg kan desværrer ikke finde dette sted derfor skrev jeg
> herinde da jeg ikke kunne finde noget sted omkring databaser
> mm !!!!

Det er en af ulemperne ved at benytte et webinterface med begrænset
gruppeudvalg til usenet. Jesper har givet link til andre websider
med usenetadgang, men jeg vil alligevel anbefale dig at prøve et
rigtigt usenetprogram.

På en windowsmaskine findes programmet Outlook Express som regel i
forvejen - det kan en del ting som webadgangen som regel ikke
tilbyder. Programmet kan med stor fordel udbygges med det der
kaldes QuoteFix (gratis download på
<http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/>) - og så er der
for alvor givet baghjul til webinterfacet

Andre programmer kan endnu mere, men kender man OE i forvejen er
det udmærket at begynde med.
--
Jens Gyldenkærne Clausen