barnedåb
Fra : Musen

Dato : 21-06-03 20:25

Hej NG
Ja så har vi jo fået en bette ny ski´ (Anton på 5 uger) og skal jo så småt
til at planlægge barnedåb. Her står jeg så og mangler lidt inspiration til
bordpynt, servietfoldning m.m. Er der nogen der har et link til den slags
sider?
Venlig hilsen Mia

Fra : Jette Jochumsen

Dato : 22-06-03 10:18

Hejhej
Klematis' "Babyklip" har utrolig mange gode forslag, syntes jeg - Bogen kan
du finde på bibliotektet eller hos en boghandler

KH
Jette

Fra : Lykke

Dato : 24-06-03 08:12

har du tid og tålmodighed er trylledejsbabyer rigtig søde.
de er ikke sene at lave, lav evt. 6-8 stk. ad gangen og bag dem i
microovnen.
saltdej ligger fint i køleskab i en lille uge.
er du interesseret, så skriv igen og jeg skal forsøge at sende "opskriften"

jeg havde også klippet halve babyer, der var stukket ned i servietterne.