upload og safemode
Fra : Jonas Levring

Dato : 21-06-03 13:12

Hejsa

Hvordan er det lige tricket omkring det at uploade en fil vha. php og
safemode - jeg mener at have læst et sted at der er en måde at komme uden om
det på... - eller i hvert fald få det til at virke. Nogen der kan hjælpe ?

/Jonas Levring

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 21-06-03 13:50

Jonas Levring skrev:

> [...]
> det på... - eller i hvert fald få det til at virke. Nogen der kan hjælpe ?

Det er svjh vist noget med at sætte sit eget upload_tmp_dir.

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Martin C. Petersen

Dato : 22-06-03 00:12

"Jonas Levring" <jonas@slet_dette_levring.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
om
> det på... - eller i hvert fald få det til at virke. Nogen der kan hjælpe ?
Det skulle ikke være et problem, når bare du bruger den rigtige funktion:
http://dk.php.net/manual/en/function.move-uploaded-file.php

Martin