Lille problem
Fra : Torben Jensen

Dato : 21-06-03 12:06

Når jeg går ind på e pressen.dk kan jeg godt komme ind på deres forside, men
når jeg vil læse nyheder kommer den frem og siger siden kan ikke vises,jeg
har talt med dem der inde, og de siger det hele virker.
Er det mig der mangler noget? Det skal siges det har virket indtil for to
dage siden.
Kører xp pro ie6

EPressen@Epressen.dk

--
Mvh Torben

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-06-03 12:40

Torben Jensen skrev:

> Når jeg går ind på e pressen.dk kan jeg godt komme ind på
> deres forside, men når jeg vil læse nyheder kommer den frem og
> siger siden kan ikke vises,

Hvad er den præcise adresse til den (eller de) side(r) du ikke kan
se? Kan du fx se <http://epressen.dk/allenews.php> og
<http://epressen.dk/shownewsb.php?id=22156>? (begge sider vises
fint her - hhv. i Mozilla og IE6)

> EPressen@Epressen.dk

Hvad skal vi bruge den adresse til? Det er en dårlig ide at lægge
andres adresser ud i et usenetindlæg - du risikerer at være skyld i
at de modtager spam på adressen.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Velkommen hen til Paris International!

Fra : Torben Jensen

Dato : 21-06-03 12:49

> Hvad er den præcise adresse til den (eller de) side(r) du ikke kan
> [...]
Det med adressen skulle selvf være et link sorry.
Nej jeg kan ikke se nogle af disse sidder du henviser til.
--
Mvh Torben

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 21-06-03 13:59

Torben Jensen wrote:
> Nej jeg kan ikke se nogle af disse sidder du henviser til.

Er det mon JavaScript du ikke kan se?
- Kan du se denne side:
http://webdeveloper.earthweb.com/repository/javascripts/2003/06/189781/i
ndex.html

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Torben Jensen

Dato : 21-06-03 22:46

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:3ef45680$0$13234$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Er det mon JavaScript du ikke kan se?
> [...]

Jeg ser en side hvor der står 404- file not found, plus en masse links
--
Mvh Torben

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 21-06-03 23:02

Torben Jensen wrote:

http://webdeveloper.earthweb.com/repository/javascripts/2003/06/189781/i
ndex.html

> Jeg ser en side hvor der står 404- file not found,
> plus en masse links

Så prøv at installér Java:
http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Torben Jensen

Dato : 21-06-03 23:22

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:3ef4d5ed$0$13158$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> http://webdeveloper.earthweb.com/repository/javascripts/2003/06/189781/i
> ndex.html

> Så prøv at installér Java:
> http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp

jeg har Microsoft Java installeret.
--
Mvh Torben

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 21-06-03 23:32

Torben Jensen wrote:
> jeg har Microsoft Java installeret.

Så prøv at reinstallér den, da foregående side skal se
således ud:
http://home20.inet.tele.dk/noerrelund/billeder/javascript_side.jpg

MS Virtual Machine:
http://download.windowsupdate.com/msdownload/update/v3-19990518/cabpool/
MSJavWU_8073687b82d41db93f4c2a04af2b34d.exe

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Torben Jensen

Dato : 21-06-03 23:56

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:3ef4dcec$0$13167$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> http://download.windowsupdate.com/msdownload/update/v3-19990518/cabpool/
> MSJavWU_8073687b82d41db93f4c2a04af2b34d.exe

Hej Mikael
Dette ovenstående link til VM siger jeg ikke har rettihedder til at se denne
side.

Jeg har fundet ud af at det er min norton annonce blokering, der er skyld i
at jeg ikke kan se nyheder i e- pressen, hvis jeg deaktivere denne kan jeg
godt læse siderne.
--
Mvh Torben

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 22-06-03 00:45

Torben Jensen wrote:
> Dette ovenstående link til VM siger jeg ikke har
> rettihedder til at se denne side.

Hmm...

> Jeg har fundet ud af at det er min norton annonce
> blokering, der er skyld i at jeg ikke kan se nyheder
> i e- pressen, hvis jeg deaktivere denne kan jeg godt
> læse siderne.

Okay, så kan før omtalte side også være lige meget,
jeg tror dog Norton også er skyld i du ikke kan se
den heller.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 22-06-03 02:11

Således skrev "Torben Jensen" <tolemREMOVE@mail.tele.dk> i
dk.edb.internet.software.browser Sat, 21 Jun 2003 23:46:07 +0200:

>Jeg ser en side hvor der står 404- file not found, plus en masse links

Og du har set at linket er knækket i det foregående indlæg?

Prøv
<http://webdeveloper.earthweb.com/repository/javascripts/2003/06/189781/index.html>

Knud
--
No sig today...

Fra : Torben Jensen

Dato : 22-06-03 07:05

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
http://webdeveloper.earthweb.com/repository/javascripts/2003/06/189781/i

> Og du har set at linket er knækket i det foregående indlæg?

Hej Knud og godmorgen til jer begge
Jeeps jeg havde set linket var knækket,prøvede at skrive det sidste i
søgelinjen, som ikke hjalp.
Men dit link virkede.så javaen på maskinen skulle være i orden.
Så jeg kommer nok på et større arbejde, med at finde den fil eller hvad det
er nav blokerer for, og så give tilladelse til at det gerne må vises.
--
Mvh Torben

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-06-03 13:24

Torben Jensen skrev:

> Nej jeg kan ikke se nogle af disse sidder du henviser til.

Har du prøvet at tømme dine temporære filer?

Fra : Torben Jensen

Dato : 21-06-03 22:48

> Har du prøvet at tømme dine temporære filer?

Jeeps det hjalp ikke.
--
Mvh Torben