opdat gæsteværelse
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 21-06-03 11:03

Så har rødderne også fundet ud hvad "træet" kan bruges
til, så jeg har fået nogle gode grin, *GGG* jeg har
debatteret med mig selv om det "smarte" i at lægge
fotos op i mit album, men vil altså gerne dele lidt med
jer, meeen jeg tror nok at jeg mandag sletter albummet,
ihvertfald indtil der er en løsning på sagen, så må I bare
"råbe op" så kan I få fotos privat.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : AEK

Dato : 21-06-03 11:53

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har debatteret med mig selv om det "smarte" i at lægge
> fotos op i mit album, men vil altså gerne dele lidt med
> jer,

Er det ikke ret fedt at få en " lille sludder " med sig selv )

> meeen jeg tror nok at jeg mandag sletter albummet

Øj, hvor er de lækre...... Jeg kommer og stjæler en af dem

Hvordan går det egentlig med " baby Hong Kong ?

/ Anya

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 21-06-03 12:53

Anya skrev
<Øj, hvor er de lækre...... Jeg kommer og stjæler en af dem >

Åh ja..............forstår fuldstændigt hvad du mener *suk*
(indtil jeg kigger på Baby, og ser hvor "galt" det kan gå)

<Hvordan går det egentlig med " baby Hong Kong ?>

Hmmm......hva' skal jeg sige...........jo mit "damp-barn
på speed" trives, et par af de andre katte og jeg overvejer jævnligt at
flytte hjemmefra, hun kan virkelig få mig til at spekulere over min mentale
tilstand, i en alder af 9 md. og 2 kg. er hendes favorit-beskæftigelse
stadig at gynge i gardinerne og drive os alle til vanvid, hun er supergod
til at "tænde" Fnugger, hvilket til tider kan gøre det næsten livsfarligt at
befinde sig i samme hus, jeg har _aldrig_ haft en kat som hende, og
indrømmer blankt at jeg håber at hun bliver den eneste af sin slags i mit
liv, så er der de alt for sjældne øjeblikke hvor hun sover/putter hos mig,
det er lige til at smelte over, og hun ved lige nøjagtig hvornår det er tid
til at "blødgøre" mig, hun er en møgkat men hun er _min_ møgkat, hvis du
forstår *GG*

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Nina El Falaki

Dato : 21-06-03 16:07

> [...]
tid
> til at "blødgøre" mig, hun er en møgkat men hun er _min_ møgkat, hvis du

Hihi, lyder næsten som en bengal, heldigvis har jeg ingen gardiner.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Lene Heier

Dato : 21-06-03 12:11

On Sat, 21 Jun 2003 12:03:11 +0200, "Marianne Hellemose"
<hellemose.som@mail.dk> wrote:

>jeg tror nok at jeg mandag sletter albummet,
>ihvertfald indtil der er en løsning på sagen

Hvor står sagen egentlig? ER der en sag, eller er der bare nogen der
går og skumler i krogene?

Og hvad med missemor bagefter?

Lene