Allergi ?
Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 21-06-03 08:48

Er der nogle herinde som måske kan hjælpe mig, min hankat Mio viser tegn på
kløe over øjenene, han har nok kradset sig, der er små røde kradsemærker.
jeg har skiftet tørfoder, og er gået over til at prøve Royl Canin,(startede
i mandags) kan det være det ?
Jeg holder skarpt øje med ham, ellers må vi afsted til dyrlægen, inden det
bliver værre.
Hvad kan det mon ellers være tror i ??
Hilsen fra Majbritt.......

Fra : Jernladyen

Dato : 21-06-03 22:14

"Majbritt Hågensen" skrev d. 21-06-03 08:48 dette indlæg :
> [...]
Canin,(startede
> i mandags) kan det være det ?
> Jeg holder skarpt øje med ham, ellers må vi afsted til dyrlægen, inden

Det er kun dyrlægen, der kan afsløre det ved at tage en blodprøve/lave
priktest.
Vores dyrlæge lavede en priktest på vores hund først, men den viste ikke
noget. Så tog han en blodprøve og sendte på laboratoriet. Den viste, hun
havde allergi over for støvmider, lagermider og lopper.
Hilsen Jette

http://www.kandu.dk/