Endnu mere kattegrus :-)
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 20-06-03 20:37

Da jeg skulle ud og købe grus til MissRosa i sidste uge, kunne jeg slet ikke
huske, hvad det var, jeg plejede at bruge, så jeg købte det billigste
klumpende i ZooCity - det hedder CatOkay og koster en halvtredser for en
pakke til en måneds forbrug (efter hvad der står på pakken).

Det er kridhvidt - der er ingen deklaration. Kommer man forbi bakken LIGE
efter, hun har tisset, kan man se gule spor i det hvide... men efter lidt
tid er sporene pist (!) væk. Det ligner stadig efter en uge en bakke med
hvidt rent kattegrus.

Jeg fjerner selvfølgelig pølser, når der er sådan nogen... men det reducerer
mængden af kattebakkeaffald betydeligt, at tisset sådan forsvinder. Gad
vide, om det virkelig holder en måned... og om det er giftigt, siden det er
SÅ effektivt...?

Dikte

Fra : Jernladyen

Dato : 20-06-03 21:53

"Benedikte Brisson" skrev d. 20-06-03 20:37 dette indlæg :
> [...]
> SÅ effektivt...?
>
> Dikte
>
> Hæ, synd det ikke var det vi fik fat på, men vi købte nu også vores i
Aldi (i panik fordi vi var løbet tør). Vi kunne lige så godt have købt
en pose smuldret cement. Jeg fandt faktisk en halvmåne af kattegruset i
den, der ikke var kvast. Det lignede fuldstændig en murbrok, og den
føltes også sådan. Det er dog det mest afskyelige "kattegrus" jeg
nogensinde har prøvet. Det var penge - 21 kr - lige ud af lommen. Men vi
var jo så nødt til at bruge det, til vi fik noget andet. Sjovt nok er
der en af de gamle katte, der godt kunne lide det. Men det var også kun
en kat ud af 4 katte og to mennesker.

http://www.kandu.dk/

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 21-06-03 06:18

"Jernladyen" <Jernladyen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> ...Sjovt nok er
> der en af de gamle katte, der godt kunne lide det. Men det var også kun
> en kat ud af 4 katte og to mennesker.

Tissede I også i det? *bare nysgerrig*

Dikte

Fra : Miver og Mulle's mor

Dato : 21-06-03 19:54

<klip>
> ...Sjovt nok er
>
> Tissede I også i det? *bare nysgerrig*
>
> Dikte

*G* send gerne billeder af "begivenheden"

--
Hilsen Miver og Mulle's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : Jernladyen

Dato : 21-06-03 21:32

"Miver og Mulle's mor" skrev d. 21-06-03 19:54 dette indlæg :
> <klip>

Ha, næh dog ikke. Men jeg kunne ikke dy mig for at rode i det.
Jette

http://www.kandu.dk/