Soltek / Microstar / Asus ??
Fra : Kristian Hansen

Dato : 30-03-01 16:50

Hej

Jeg står og skal købe lidt nyt hardware, Cpu : PIII 1Gh, men jeg er lidt i
tvivl omkring bundkortet. Jeg har altid kørt med Asus boards, men nu er jeg
blevet lidt fristet af de billige producenter.. Som f.eks Soltek, jeg vil
bare høre om der er nogle der har nogen erfaring med nogle af disse boards,
og om det kan betale sige at købe eller om man skal holde sig langt fra
dem... Jeg har ikke rigtigt styr på de nye chipset, hvad er godt / dårligt ?

Soltek :
SL-68C+ ATX 2xFC-PGA / VIA Pro133A / 5PCI-1AGP / IDE-RAID 1.420 kr.

Microstar :
694D Pro-AR ATX 2xFC-PGA/ VIA 694X / 5PCI-1CNR-1AGP / IDE100-RAID / Audio
1.545 kr.

PÅ forhånd Tak !

Mvh.
Kristian Hansen

Fra : DaWizeGuy

Dato : 31-03-01 20:14

"Kristian Hansen" <krh62@privat.dk> wrote in message
> [...]
> dem... Jeg har ikke rigtigt styr på de nye chipset, hvad er godt / dårligt
?

Jeg ville satse på et Asus CUSL2 uden on-board video/audio. Prisen er
omkring 1200 kr. ifølge www.edbpriser.dk.

----
Mvh
Anders

Fra : Hurricane

Dato : 03-04-01 15:19

> [...]
?

> Soltek :
> SL-68C+ ATX 2xFC-PGA / VIA Pro133A / 5PCI-1AGP / IDE-RAID 1.420 kr.

Jeg har et Soltek SL-68C (ikke noget med +). Eneste forskel er
Raid-controlleren, der ikke er at finde på mit motherboard. Jeg har ingen
problemer haft med motherboardet... fungerer super... men hvorfor købe et
dual-kort, hvis du kun vil have én processor?

mvh

Hurricane
Hurricane@anarki.dk
ICQ UIN: 20288337

Wolverine: Get out.
Rogue: Where am I supposed to go?
Wolverine: I don't know.
Rogue: You don't know, or you don't care?
Wolverine: Pick one.