mere kattegrus:-)
Fra : Anne Green

Dato : 20-06-03 16:29

hej

Jeg har lige et par spørgsmål mere om kattegrus

1. Hvad er de bedste mærker når det kommer til klumpe-evnen (det jeg har
skilder nemlig når jeg renser bakken og det er jo ikke så smart) og
lugt-absorberingsevnen (når man kun har 55km2 kan alt meget hurtigt
komme til at lugte af kat - og nu kan altan døren jo ikke stå frit åben
pga udbryderdronningen Miss D

2. Extereme classic virker godt men også lidt dyrt, men er der nogen der
ved hvor man kan få de bedste tilbud på kattegrus omkring Aalborg (det
er jo egentlig ikke fordi det vrimler med dyrehandler her omkring),
eller er der nogen der bringer det ud (enten gratis elller for meget
lidt - man er vel studerene

- Anne

Fra : Trine A.

Dato : 20-06-03 17:10

"Anne Green" <anne@qeep.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er jo egentlig ikke fordi det vrimler med dyrehandler her omkring),
> eller er der nogen der bringer det ud (enten gratis elller for meget

Hej Anne

Jeg har selv brugt Extreme Classic (desværre ikke mere da jeg skal køre
laaangt for at få fingrene i det) Og jeg må sige at jeg synes også til at
starte med at det var dyrt....MEN det holder i en evighed og er sublimt til
at tage lugten (jeg har selv boet på 41 kvm med 2 katte, og INGEN har kunnet
lugte dem, på trods af at jeg kun fjernede klumper én gang om dagen!!)

Mange hilsener
Trine

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 20-06-03 17:23

Hejsa

Callesdyrerige tager 149 kr for 16 kg.

Pet Hollywood tager vist nok 550 for 4x16 kg

Og ved da at Carstens dyrehandel og Nr. sundby også har det, men kender ikek
deres priser

MVH
Gitte

Fra : Louise Viborg

Dato : 20-06-03 17:29

Hej Anne!
Jeg vil også sige, at Extreme Classic virker dyrt, men i forhold til
hvor længe det holder, er det peanuts

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Ida

Dato : 20-06-03 19:10

--
> [...]
> er jo egentlig ikke fordi det vrimler med dyrehandler her omkring),
> eller er der nogen der bringer det ud (enten gratis elller for meget

Hej Anne *s*

www.get2pet.dk kan du købe Extreme Classic 16 kg til 139,-. De bringer ud
og køber du for over 1000 kr er det gratis - de har rigtig gode priser på de
kente mærker af foder også

Ida

DK CorkyCoon

Fra : Anne Green

Dato : 20-06-03 19:25

jeg kan se at de også sælger everclean - det har jeg prøvet en gang og
det var meget godt.

Er der nogen der ved hvordan Extreme classic er i forhold til - bedre?
dårligere? lige godt?

- Anne

Fra : Louise Viborg

Dato : 20-06-03 20:10

Hej Anne!
Jeg har også brugt Everclean indtil vores fertile hankat blev
kønsmoden, så tog det ikke rigtig lugten mere, men det gør Extreme
Classic. Klumperne er også hårdere med Extreme Classic, hvorimod de
nemmere går i stykker ved Everclean.

Fra : Anne Green

Dato : 21-06-03 00:06

Louise Viborg wrote:

> [...]
> kønsmoden, så tog det ikke rigtig lugten mere, men det gør Extreme
> Classic. Klumperne er også hårdere med Extreme Classic, hvorimod de

Super, tak skal du have. Det vil jeg prøve så

- Anne

Fra : Vibeke J

Dato : 21-06-03 08:50

> på www.get2pet.dk kan du købe Extreme Classic 16 kg til 139,-. De bringer
ud
> og køber du for over 1000 kr er det gratis - de har rigtig gode priser på
de
> kente mærker af foder også

Er det bare mig eller er det /ret/ suspekt at de endnu ikke har haft kunde
nr. 50? Jeg har da været derinde for flere mrd. siden. Det går vist ikke
særlig godt for dem? Umiddelbart lyder det som en god ide, men den
konkurrence får mig da til ikke at handle der.

/Vibeke

Fra : Ida

Dato : 21-06-03 11:24

--
"Vibeke J" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> særlig godt for dem? Umiddelbart lyder det som en god ide, men den
> konkurrence får mig da til ikke at handle der.

Hej Vibeke *s*

Jeg vil give dig ret i at det virker lidt underligt at de endnu ikke har
haft deres kunde nr 50, men om det skyldes en sen opdatering af siden eller
mangel på kunder ved jeg ikke. Hvad jeg der i mod ved er, at deres
kundeservice er langt over standarden : jeg har aldrig fået så god, hurtig,
personlig eller gennemført service som her og den standard håber jeg de
holder fast i.
Deres brugergrænseflade er måske ikke den bedste og de forskellige
kategorier trænger også til en kraftig opdatering, da mange af dem er tomme,
men de virker meget seriøse omkring deres kundepleje både hvad gælder
priser, betjening, opdrætter/storkøbsaftaler (bla ved køb af Extreme Classic
*s*) og levering.

Man skulle af ovenstående næsten tro at jeg havde personlig interesse i
firmaet, men det har jeg altså ikke *G*
Jeg er blot en overordentlig tilfreds kunde, der gerne vil dele min
erfaring..og mund til mund anbefalinger er den bedste reklame - den synes
jeg de har fortjent

Ida

DK CorkyCoon

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 20-06-03 19:34

> [...]
> er jo egentlig ikke fordi det vrimler med dyrehandler her omkring),
> eller er der nogen der bringer det ud (enten gratis elller for meget

Hej Anne.

Som jeg har nævnt i ovenstående indlæg, bruger jeg i øjeblikket Vitakraft
Compact til mine to katte, og det er jeg rimelig godt tilfreds med. Det
klumper fint, dog ikke superhårdt, så man skal lige være lidt forsigtig, når
man renser bakken. Men det tager lugten fint uden at støve, og så er det
super drøjt. Jeg købte 4 x 8 kg. for 4 måneder siden, og jeg har ca. en halv
kasse tilbage endnu. Jeg tror nok det koster omkring 70-80 kr. for en kasse,
men det kan af og til fås på tilbud til ca. 50 kr. pr. kasse, hvis man køber
flere kasser.

M.v.h.

Helle Frederiksen.