fødselsdagsgave
Fra : Mirian

Dato : 20-06-03 13:49

Hej jeg håber ikke det gør noget at det ikke handler om børn, men her kommer
det:
Jeg står i den situation at min kæreste bliver 30 år om små to måneder. I
denne anledning vil jeg gerne give ham noget som symboliserer min kærlighed
til ham og varer for evigt (eller næsten)
Det skal helst ikke bare være en almindelig genstand og han er ikke så vild
med smykker!
Er der nogen der har nogle gode ideér, for jeg er ved at gå i spåner over at
jeg ikke ved hvad jeg skal give ham.
På forhånd tak Mirian

Fra : Marianne

Dato : 20-06-03 20:03

Et træ ??

Kræver selvfølgelig, at I har have.

mvh
Marianne

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 20-06-03 21:24

Hej

Mirian skrev:
> Jeg står i den situation at min kæreste bliver 30 år om små to måneder. I
> denne anledning vil jeg gerne give ham noget som symboliserer min kærlighed
> til ham og varer for evigt (eller næsten)

Giv ham en oplevelse. Jeg gav min kone en ballonflyvetur i 30 års
fødselsdagsgave. Den glemmer hun ikke og "genstanden" kan ikke ødelægges.

Så der er masser af muligheder: ballonflyvning, svæveflyvning,
faldskærmsspring, køretur i en Ferrari, startskuddet til
motorcykelkørekort, dykkercertifikat.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Charlotte

Dato : 21-06-03 15:55

On 20/06/03 14:49, in article bcuvs5$m58$1@news.cybercity.dk, "Mirian"
<TyttebaerNOFUCKINGSPAM@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> med smykker!
> Er der nogen der har nogle gode ideér, for jeg er ved at gå i spåner over at

Kære Mirian.

Hvad med at få malet et portræt af enten dig, ham - eller Jer begge sammen ?
Det er en smuk gave, der varer evigt...

God fødselsdag

Charlotte

Fra : Henrik Ibsen

Dato : 02-07-03 15:46

Giv ham noget han virkelig vil sætte pris på:
Et klippekort til 10 blowjobs.

Ps det er sgu seriøst ment.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 02-07-03 18:11

"Henrik Ibsen" <41@c.dk> skrev i en meddelelse

> Giv ham noget han virkelig vil sætte pris på:
> Et klippekort til 10 blowjobs.

Det skulle være noget, der gerne skulle vare for evigt!

Jeg tillader mig at tvivle på, at en 30-årig mand vil juble ved udsigten til
10 blowjobs fordelt på resten af hans liv *LOL*

Mvh. Lisbeth

Fra : Nette

Dato : 02-07-03 20:09

"Lisbeth Jacobsen" skrev i en meddelelse
> Jeg tillader mig at tvivle på, at en 30-årig mand vil juble ved udsigten
til
> 10 blowjobs fordelt på resten af hans liv *LOL*

*LOL*

Nette

Fra : Henrik Ibsen

Dato : 05-07-03 22:42

Nåe det havde jeg overset.
Kunne det så ikke bare være et sæsonkort, -ja et guldkort, som det hedder i
Tivoli Friheden hvor man får adgang til alle forlystelserne så meget man
orker.