Srøjfri kabinet
Fra : Christian Laustsen

Dato : 30-03-01 16:22

Hvilket kabinet og cpu køler skal man købe for at få en næsten støjfri
computer

Fra : Devast8or

Dato : 30-03-01 16:40

Noise Control køler og Noise Control Strømforsyning. Alle andre blæsere
skifter du så ud med papst (det er også dem der sidder i Noise Controls
produkter). Kabinettet ved jeg ikke noget om.

Devast8or

Fra : Peter Jensen

Dato : 30-03-01 18:06

"Christian Laustsen" <chrlaustsen@mail.trillegaarden> skrev i en meddelelse
> Hvilket kabinet og cpu køler skal man købe for at få en næsten støjfri
> computer

Kig her på www.webconsult.dk <- de har alt det støjfrie udstyr man kan ønske
sig. Samtidig står der hvor mange larm udstyret laver (decibel) - en 10-20
er najs.

Mvh. Peter Jensen