Fiskeri omkring Lydum Å
Fra : Kevin Walsh

Dato : 20-06-03 11:40

Hejsa...

Da jeg skal i sommerhus ved Nørre Nebel (post.nr 6830) ville jeg hører om
der er nogle der kender til området, og hvike fiskemuligheder der er.

mvh Kevin

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 20-06-03 12:23

On Fri, 20 Jun 2003 12:39:58 +0200, "Kevin Walsh" <kpw@vestamt.dk>
wrote:

>Da jeg skal i sommerhus ved Nørre Nebel (post.nr 6830) ville jeg hører om
>der er nogle der kender til området, og hvike fiskemuligheder der er.

Der er Skjern Å,

godt 30 km til Hvide Sande og Vesterhavet

Geddefiskeri i den gamle fjord på heden (ved Nymindegab som er ca.
10-15 km fra Nr. Nebel),

Tarm Bybæk med gedder, regnbuer og bækørreder.

Desuden er der en af DK's bedste P&T i Vester Nebel som ligger på den
anden side af Varde.

Så der er mange muligheder.

/Brian

Fra : Kevin Walsh

Dato : 20-06-03 12:38

Tak for det hurtige svar Brian. nu kan jeg se frem til en fed uge med min
fiskestang. takker mange gange.
mvh Kevin