Ipaq 3970 - T68 conection hjælp
Fra : HAUGAARD

Dato : 20-06-03 07:02

Jeg kan simplethem ikke få skabt forbindelsen mellem min Ipaq 3970 og T681
mobilen via bluetooth. Jeg har sat alt op som jeg mener det skal gøres og
den kalder også telefonen men der kommer nogle ekstra cifre( 9011- ) på
tlf.nummeret som jeg ikke har sat ind og det er måske forklaringen.
Er der nogen erfaringer vil jeg være taknemmelig?

Tak

HH

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 20-06-03 10:53

"HAUGAARD" <h_haugaard@hotmailnospam.com> skriver:
> [...]
>tlf.nummeret som jeg ikke har sat ind og det er måske forklaringen.
>Er der nogen erfaringer vil jeg være taknemmelig?

Prøv i dk.edb.systemer.lomme-pc eller spørg i forum'et på
http://forum.pocketfreak.dk - jeg kan fortælle dig, at du skal ind i
Settings, Connections, Connections, Dialing Locations, Dialing Patterns og
sætte alt til "G".

Derudover skal du huske, at du skal have et internet-abonnement, der
tillader dial-in fra mobiltelefoner (fx. Tele2 Get2Net).

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.pocketfreak.dk - dansk site om Pocket PC'er, nu med forum.

Fra : HAUGAARD