hjelp
Fra : Mary Ann Storli

Dato : 19-06-03 21:56

hei kan noen hjelpe meg jeg fikk et maleri av en slekning det er av noen
båter og noen sjøhus det er ikke noen tittel på bildet det er malet av en
som heter Finn Andersen det er malet i 1979 lurer på om maler er kjen har
aldri hørt om han

Fra : pjm

Dato : 28-06-03 23:11

Finn Andersen
1909-87

Signerer som regel Finn An.
Maler røde skove, landskaber, havnemotiver og meget andet.
Prisklasse: 500-1500 kr.

vh
pjm
www.kunstnyt.dk