Død DI-604 ???
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 19-06-03 16:57

Hej!

Jeg har en D-link DI-604 hvor jeg har tilsluttet PC og Mac, den har hele
tiden virket upåklageligt men pludselig kan jeg ikke komme på "nettet"
med nogen af maskiner når de går gennem routeren.
Jeg kan godt gå på nettet hvis jeg tilslutter direkte dil mit Ericsson
ADSL-modem og jeg kan ligeledes godyt anvende netværk gennem min DI-604.
Jeg kan også godt logge ind på DI-604 og foretage forskellige
indstillinger, restart mm. men der kommer ikke hul igennem til Internettet.
Problemet er opstået fra uden at jeg har haft ændret på opsætning af
nogen art.
Er der andre som har oplevet noget lignende, eller måske nogen som har
et fif til hvordan jeg kan få liv i min router igen...

Venlig Hilsen
Henry Lerche Madsen

Fra : jens

Dato : 19-06-03 21:38

"Henry Lerche Madsen" <lerche@aarstiden.dk> skrev i en meddelelse

> Er der andre som har oplevet noget lignende, eller måske nogen som har

Ja, fere gange.

> et fif til hvordan jeg kan få liv i min router igen...

Har du bonnen ?

Mvh Jens

Fra : Frans Jensen

Dato : 20-06-03 11:23

On Thu, 19 Jun 2003 17:57:13 +0200, Henry Lerche Madsen
<lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
>tiden virket upåklageligt men pludselig kan jeg ikke komme på "nettet"
>med nogen af maskiner når de går gennem routeren.

har prøvet det samme, efter at have slukket for alt PC-udstyr i
ca. 1 døgn

>Jeg kan godt gå på nettet hvis jeg tilslutter direkte til mit Ericsson
>ADSL-modem

samme her

> [...]
>indstillinger, restart mm. men der kommer ikke hul igennem til Internettet.
>Problemet er opstået fra uden at jeg har haft ændret på opsætning af

samme her

>Er der andre som har oplevet noget lignende, eller måske nogen som har
>et fif til hvordan jeg kan få liv i min router igen...

min router er ikke en Dlink men en Zyxel

løsningen var ny firmware plus at reetablere opsætningen fra en
backupfil så kørte det hele som før

--
Der findes to ting, som er uendelige: universet og den menneskelige dumhed.
Og når det gælder universet, er jeg endda ikke helt sikker.

- Albert Einstein -

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-06-03 12:10

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> Er der andre som har oplevet noget lignende, eller måske nogen som har
> et fif til hvordan jeg kan få liv i min router igen...

Får routeren tildelt IP? Hvad siger routerens log.

--
Bjarke Andersen