Cybercity indgår særaftaler !!
Fra : Emanuel Johannessen

Dato : 19-06-03 14:21

jeg har dags dato forhandlet en særaftale med Cybercity

jeg havde engentlig besluttet at skifte til tele2

men fik flg. ved at ringe.

jeg ringede for at høre hvordan man skulle opsige da jeg ville have tele2
pga pris/hastighed

først fik jeg et tilbud om en måned med 2Mb, jeg takkede nej og spurgte om
ikke jeg kunne få justeret min grund aftale istædet.
kort efter fik jeg tilbudt
2mb til 595
eller
1Mb til 495

se se alt kan forhandles

Emanuel Johannessen

Fra : John Hinge

Dato : 19-06-03 14:47

On 19 jun 2003 Emanuel Johannessen was heard to say:

Hvad er upstream så på ?
Jeg giver pt. 695 for en 1024/512

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Farie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Emanuel Johannessen

Dato : 19-06-03 14:50

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> skrev i en meddelelse
> On 19 jun 2003 Emanuel Johannessen was heard to say:

> Hvad er upstream så på ?
> Jeg giver pt. 695 for en 1024/512

1024/265
2048/512

Emanuel

Fra : John Hinge

Dato : 19-06-03 15:06

On 19 jun 2003 Emanuel Johannessen was heard to say:

> "John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> skrev i en meddelelse

> 1024/265
> 2048/512

Jå, så er det jo man sidder og mumler lidt til sig selv..
Jeg er grundlæggende godt tilfreds med min linje, den er stabil og
jeg er derudover en ret ukonfronterende type.. men at du får tilbudt
en llinje med dobbelt upstream af min, 200 kroner billigere end
hvad jeg giver.. Det kan godt få min misundelse frem..

Fra : Kasper

Dato : 19-06-03 16:37

On Thu, 19 Jun 2003 14:06:04 +0000, John Hinge wrote:

> [...]
> en llinje med dobbelt upstream af min, 200 kroner billigere end
> hvad jeg giver.. Det kan godt få min misundelse frem..
hmm... Så vidt jeg kan forstå er det da ikke dobbelt men halv upstream
Emanuel har fået til den pris.

--
/Kasper

Fra : John Hinge

Dato : 20-06-03 13:45

On 19 jun 2003 Kasper was heard to say:

> hmm... Så vidt jeg kan forstå er det da ikke dobbelt men halv
> upstream Emanuel har fået til den pris.

mjnaj, han har samme upstream, men dobbelt downstream, det var mig
der stavede forkert :)

Fra : Jesper Kjeldsen

Dato : 19-06-03 15:04

"Emanuel Johannessen" <emanuel[remove this)@adr.dk> skrev i en meddelelse
> først fik jeg et tilbud om en måned med 2Mb, jeg takkede nej og spurgte om
> ikke jeg kunne få justeret min grund aftale istædet.
> [...]

Kunne tyde på de snart sænker priserne - ellers tror jeg ikke de ville være
til at forhandle med på den måde...

Jesper

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-06-03 15:09

"Jesper Kjeldsen" <usenet@jknet.dk> wrote in message

> Kunne tyde på de snart sænker priserne - ellers tror jeg ikke de ville
være
> til at forhandle med på den måde...

Tjaa, det er vel meget normalt i andre brancher? Hvis de vel kunden er en
god forretning, vil de hellere sælge til en lavere pris, end at miste kunden
der vil blive i firmaet... Det er jo dyrt at skaffe en ny kunde...

Fra : Jesper Kjeldsen

Dato : 19-06-03 15:25

> [...]
kunden
> der vil blive i firmaet... Det er jo dyrt at skaffe en ny kunde...

Vi (ellere retteret jeg) har bare ikke set det før - og puha jeg kan
forestille mig et regningskaos der kan blive (specielt når man tænker på
hvor store problemer nogle udbydere allerede har haft bare med
standardiserede ADSL forbindelser!!!)

Lad os håbe på det er sandt begge dele - at priserne falder og vi derefter
kan forhandle dem yderligere ned

Jesper

Fra : Falcon

Dato : 19-06-03 15:11

On Thu, 19 Jun 2003 15:20:44 +0200, "Emanuel Johannessen"
<emanuel[remove this)@adr.dk> wrote:

> [...]
>
>først fik jeg et tilbud om en måned med 2Mb, jeg takkede nej og spurgte om
>ikke jeg kunne få justeret min grund aftale istædet.

Det vil jeg gerne høre noget mere om, for jeg ringede til dem i
Tirsdags og ville se om jeg kunne forhandle mig til en 512/128 til
samme pris som jeg giver for min nuværende 256/128. Men han var
hverken til at hugge eller stikke i, da jeg sagde at jeg så kraftigt
ville overveje at skifte til Tele2, fik jeg bare den besked at "det
måtte jeg jo så gøre"

Falcon

Fra : Emanuel Johannessen

Dato : 19-06-03 15:25

jeg fik ikke noget ud af at sende en "forhandlings email"
først da jeg ville opsige mit abnoment kom forhandlingsviljen frem....
Emanuel

Fra : Listen

Dato : 19-06-03 21:09

"Falcon" <jornlundtoft@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> hverken til at hugge eller stikke i, da jeg sagde at jeg så kraftigt
> ville overveje at skifte til Tele2, fik jeg bare den besked at "det

Jeg tror dette forhold skyldes, at cc hellere end gerne vil af med de kunder
som har de små forbindelser. Det er før blevet kraftigt antydet, at cc ikke
tjener penge på disse, og det har jo også medført at prisen er sat op fra
345,- til 360,-. Regnestykket for os kunder ser jo ud på følgende måde:
cc -> tele2, spare 20 kr. og får en bedre hastighed.
cc -> ccs "sommertilbud" samme hastighed, som hos tele2 men 55 kr. dyrere.

Så cc forstår nok, hvorfor os med de små hastigheder vil skifte, og de er
mere end glade for vi gør det.. Dette er egentlig dybt utilfredstillende,
men det er det man får, efter have været kunde hos cc - åbenbart.

Hilsen
Kim

Fra : Jacob 2800

Dato : 19-06-03 21:31

"Listen" <nyheds@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> cc -> tele2, spare 20 kr. og får en bedre hastighed.
> cc -> ccs "sommertilbud" samme hastighed, som hos tele2 men 55 kr. dyrere.
har selv "forhandlet med CC og på papiret fået en 384/128 for 360 kr/md -
men som lovet (!) har jeg faktisk 512/128 for 360 kr./md. har selvf. gemt
mailen fra support/xdsl support - men det glider derudad
happy hunting for tilbudsjægere - sæsonen er gået ind hos CC

MVH
Jacob

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 19-06-03 22:41

"Listen" <nyheds@post.cybercity.dk> wrote in

> [...]
> er mere end glade for vi gør det.. Dette er egentlig dybt
> utilfredstillende, men det er det man får, efter have været kunde hos

Du tager ganske fejl. En nyetablering af en kunde er en særdeles
bekostelig affære og derfor håber alle udbydere at de kunder der fra
start af vælger en langsom linjehastighed skifter til en hurtigere efter
et stykke tid.

Hvis man ville af med 256kbit-kunder, så ville man nok aldrig have
udbudt produktet i første omgang.

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : Chipmand

Dato : 20-06-03 00:06

> [...]

>først fik jeg et tilbud om en måned med 2Mb, jeg takkede nej og spurgte om
>ikke jeg kunne få justeret min grund aftale istædet.

Hmm jeg har en 1024/512 hos CC og den giver jeg sq 695.- for pr. mdr.
Det kunne være man skulle have fat i næsen på dem og se om man kunne
klare en jydehandel med dem. *GG*

Mvh
Chipmand

Fra : Flemming Joensson

Dato : 20-06-03 20:17

Chipmand <chipmand@nospam_fjerndette.dk> wrote in

> Hmm jeg har en 1024/512 hos CC og den giver jeg sq 695.- for pr. mdr.
> Det kunne være man skulle have fat i næsen på dem og se om man kunne
> klare en jydehandel med dem. *GG*

Jeg har i hvert fald haft en spændende tid i mine første måneder hos CC.

Startede med at blive abonnent gennem et Nextbank tilbud, hvor jeg bestilte
512/256 og så de to første måneder fik dobbelt hastighed.

Derudover kom de ved en routerombytning til at sende mig et 2Mbit 30 dages
boostcard, som jeg ikke skulle have haft, men som kundeservice sagde - det
beholder du bare :).

Da de to måneder med dobbelt hastighed var gået, gik deres mailrobot amok
og sendte mig 409! e-mails med teksten Dit boost er udløbet. Jo tak, det
var ligesom gået op for mig efter mail #1 :).

Som kompensation har jeg så fået 1M/512 i yderligere 2 måneder, samt et nyt
2Mbit boost card der udløber 1/12.

Alt i alt har jeg endnu ikke efter 4 måneder som kunde været i nærheden af
at få den hastighed jeg har bestilt - jeg har som minimum haft det dobbelte

Om jeg så kan blive ved med at finde begrundelser for at jeg skal have et
godt tilbud ved jeg så ikke - men de er i hvert fald flinke at handle lidt
med - og det er da meget rart når man ikke kan skifte til Tele2adsl grundet
de 6 måneders bindingsperiode. Jeg ved godt at jeg kan skifte alt det jeg
vil, hvis jeg vil betale for de 2 måneders abonnement jeg mangler hos CC
for at have været kunde i 6 måneder, men det vil jeg så ikke da jeg håber
på at CC også kommer med et godt tilbud på et senere tidspunkt.

Flemming

Fra : Flemming Joensson

Dato : 20-06-03 20:07

"Emanuel Johannessen" <emanuel[remove this)@adr.dk> wrote in

> først fik jeg et tilbud om en måned med 2Mb, jeg takkede nej og
> spurgte om ikke jeg kunne få justeret min grund aftale istædet.
> [...]

Til tid og evighed, eller kun i de næste 6 måneder?

Dem jeg kender der har ringet/mailet ind, har fået 6md med 2M/512 til samme
pris som den hastighed de nu havde i forvejen - den ene havde 1024/256, den
anden 960/128.

Flemming

Fra : Chipmand

Dato : 23-06-03 20:18

> [...]

>først fik jeg et tilbud om en måned med 2Mb, jeg takkede nej og spurgte om
>ikke jeg kunne få justeret min grund aftale istædet.

Hejsa.

Jeg kan tilslutte mig at CC laver lidt aftaler hvis man henvender sig.
Jeg havde en 1024/512 forbindelse før. Idag har jeg modtaget en mail
fra dem efter jeg gjorde dem opmærksom på deres priser i forhold til
tele2adsl. Og vupti jeg fik tilbudt en 2048/512 til samme pris som jeg
gav for en 1024/512.

Mvh
Chipmand

Fra : Chipmand

Dato : 23-06-03 21:05

var lige for hurtig jeg spare 100 kr

Fra : Per

Dato : 24-06-03 13:33

> [...]
>
> først fik jeg et tilbud om en måned med 2Mb, jeg takkede nej og spurgte om
> ikke jeg kunne få justeret min grund aftale istædet.

Har en bekendt, der lige har fået samme pris hos CC.

Fra : Gert Knold

Dato : 26-06-03 07:56

Vi fik også lige pillet lidt på prisen i vores CC abonnement i går :) Thumps
Up !

Fra : Hasse R. Hansen

Dato : 26-06-03 20:05

On Thu, 26 Jun 2003 08:56:01 +0200, "Gert Knold" <postmaster@gertk.dk>
wrote:

>Vi fik også lige pillet lidt på prisen i vores CC abonnement i går :) Thumps
>Up !

Og jeg har også lige været heldig, skrev til CC og spurgte til hvordan
jeg skulle forholde mig, nu hvor jeg havde tænkt mig at flytte over
til tele2adsl, da de havde billigere priser.

Ding ding, så kunne jeg få en 1024/512 til 495,- pr md...

TAK CC.

mvh.
Hasse R. Hansen

Fra : Pedersen

Dato : 27-06-03 16:30

Det er nøjagtigt sammen mail som jeg har fået... Tror de har e standard mail
de sender ud.. Den kunne gode se sådan ud.

Er der nogen der har prøvet at få rabat på forbindelser under 1024/256 hos
cybercity.....???

Mvh Tim

Fra : Chipmand

Dato : 28-06-03 19:13

On Fri, 27 Jun 2003 17:30:04 +0200, "Pedersen" <t@t.de> wrote:

> [...]
>de sender ud.. Den kunne gode se sådan ud.
>
>Er der nogen der har prøvet at få rabat på forbindelser under 1024/256 hos

Jepper fik tilbudt 512/128 til 395.- og 1024/256 til 495.- men jeg
valgte 2048/512 til 595.-

mvh
Chipmand

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 29-06-03 13:29

:
[...]

Mener faktisk det er et standard sommertilbud det med 512/128 til 395,-. Se
evt. deres hjemmeside

/ Benjamin

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 29-06-03 13:37

Jeg ringede ind til dem i fredags, og der var de totalt kolde og foreslog
intet. Jeg sagde til dem at jeg ville skifte til Tele2adsl, men at jeg lige
ville høre dem om ikke vi evt. knne forhandle om prisen inden jeg skiftede.
INTET at hente .. :-/

Nogen med samme erfaring? Bør jeg sige at jeg VED at de har tilbudt andre
fordelagtige priser?

--

/ Benjamin

"Gert Knold" <postmaster@gertk.dk> skrev i en meddelelse
[...]
: >

Fra : Falcon

Dato : 29-06-03 15:05

On Sun, 29 Jun 2003 14:37:18 +0200, "Benjamin Blangstrup"
<benjamin@blangstrup.dk> wrote:

> [...]
>INTET at hente .. :-/
>
>Nogen med samme erfaring? Bør jeg sige at jeg VED at de har tilbudt andre

Det får du ikke noget ud af. Jeg prøvede at få en bedre pris på en
512/128 end de 395, men de var hverken til at hugge eller stikke i.
Selv om jeg fortalte at jeg havde set deres "forhandlinger" med andre,
så var der ikke noget at gøre. De er nok ikke så interessede i de små
forbindelser. Det eneste jeg fik ud af det var et "gratis" boostcard
på 2Mbit, men det kan alle vist få nu.

Falcon

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 30-06-03 15:34

Hej.

Jeg har alligevel i dag forsøgt at ringe til dem igen, og denne gang sagde
jeg bare at jeg havde hørt at de kunne konkurrere med Tele2. Han bad om
brugernavn og gav mig derefter følgende tilbud:

2mbit/512: 595,- pr. md.

Jeg sagde selvfølgelig ja tak .. Besparelse: 300 kr.

Hvis i skal benytte jer af tilbuddet skal det gøres i dag inden 17.00 da
kundeservice lukker der, og Tele2's tilbud gælder kun t.o.m. i dag.

/ Benjamin