Problemer med Session.LCID
Fra : Niels Henriksen

Dato : 19-06-03 14:05

Hejsa

Hvordan kan det være at serveren kører dansk tid og jeg har dette i et
script

Session.LCID = 1030
REsponse.write now()

men den kommer ud med engelsk tid?

--
Niels

Fra : Henrik

Dato : 19-06-03 14:56

> Hvordan kan det være at serveren kører dansk tid og jeg har dette i et
> script
>
> Session.LCID = 1030
> REsponse.write now()
>
> men den kommer ud med engelsk tid?

Kan det her være interessant?

Requirements
Platforms: Windows 2000 with IIS 5.0 installed, Windows XP with IIS 5.1
installed, Windows Server 2003 family with IIS 6.0 installed

/Henrik

Fra : Niels Henriksen

Dato : 19-06-03 15:13

"Henrik" <sorry@no.email> wrote in message

> Kan det her være interessant?
>
> Requirements
> Platforms: Windows 2000 with IIS 5.0 installed, Windows XP with IIS 5.1
> installed, Windows Server 2003 family with IIS 6.0 installed

Hvad mener du lige med det? Det er en Win2K Server med IIS5

--
Niels

Fra : Henrik

Dato : 20-06-03 13:31

> Hvad mener du lige med det? Det er en Win2K Server med IIS5
>
> --
> Niels

Ok, så er det ikke derfor

/Henrik