IE og reklamefis!
Fra : Staalanden

Dato : 30-03-01 15:11

Hej
Når jeg starter min IE fra Quicklaunch eller Startmenu starter automatisk en
bjælke i bunden af skærmen der hedder 'Gohip'.
Jeg aner ikke hvordan den er kommet der, men hvordan fjerner jeg den igen?

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-03-01 15:29

Staalanden <staalanden@jyde.dk> wrote in
<jq49ctcp084pmvl7erunbg4sr2iinol53n@4ax.com>:

> [...]
>automatisk en bjælke i bunden af skærmen der hedder 'Gohip'.
>Jeg aner ikke hvordan den er kommet der, men hvordan fjerner jeg den

har du prøvet at kigge på deres website ? Det kunne jo være, at de fortalte
hvordan man gør ...

http://www.gohip.com/remove_browser_enhancement.html

det kunne måske være der ?

--
Læs om at citere korrekt på http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

- Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-03-01 15:55

Fri, 30 Mar 2001 16:11:00 +0200, skrev Staalanden
<staalanden@jyde.dk>:

>Når jeg starter min IE fra Quicklaunch eller Startmenu starter automatisk en
>bjælke i bunden af skærmen der hedder 'Gohip'.

Hvis du havde kigget et par dage tilbage, så havde du allerede være af
med den.

http://www.gohip.com/remove_browser_enhancement.html

med venlig hilsen
Knud