lille frigide gimpe... ;)
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 19-06-03 07:16

hej alle.....

det lader til at min linda alligevel ikke er blevet gravums....

lige nu viser hun ihvertfald ALLE tegn på at hun er i løbetid igen, er
overdrevent kærlig overfor sweety.... synger seranader og tramper rundt med
bagbenene når hun nusses ved halen, som jo iøvrigt KASTES til side så man
rigtig kan komme til... øvøvøv....
så nu er planen at vi skal have besøg af kæresten og se hvad der sker....
forhåbentlig er hun mere modtagelig når det er i hjemlige omgivelser......

nogle gode råd her på falderebet??

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 19-06-03 07:34

Sabina skrev
<det lader til at min linda alligevel ikke er blevet gravums....>

jeg krydser poter for at det bare var "begynder-vanskeligheder" og at anden
gang er lykkens gang

knus

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 19-06-03 09:51

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> wrote in message
> jeg krydser poter for at det bare var "begynder-vanskeligheder" og at
anden
> gang er lykkens gang

tusind tak...... kæresten ankommer allerede i dag kl 12, så bare start med
at flette håret så er der noget der er krydset hele tiden ;)

heldigvis har vi nu et ekstra værelse hvor de kan være i, så sweety ikke
bliver eddike sur*G*

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 19-06-03 10:21

Sabina skrev
<tusind tak...... kæresten ankommer allerede i dag kl 12, så bare start
medat flette håret så er der noget der er krydset hele tiden ;) >

Er igang............................... hmm hvis jeg fletter kattehaler, så
vil jeg have to "klumper" katte, anbragt godt, uden tossestreger, for de kan
garanteret ikke blive enige om hvad vej de skal.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 19-06-03 10:40

> [...]

kan
> garanteret ikke blive enige om hvad vej de skal.

arrrgh billeder billeder *LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*