Billeder...
Fra : AEK

Dato : 18-06-03 23:13

Hey,

tiden skal jo bruges fornuftig, når man er syg
Jeg har ikke længere digi.kamera, i stedet er der blevet scannet billeder af
rødderne & jeg.

Kig med, hvis lysten er der.
Tryk evt. på lysbilledeshow

http://dk.photos.yahoo.com/bc/silden2001/lst?.dir=/Mine+billeder&.view=t

/ Anya og de lokale rødder

Fra : AEK

Dato : 19-06-03 00:27

http://dk.photos.yahoo.com/bc/silden2001/vwp?.dir=/Mine+billeder&.src=ph&.dn
m=T%f8sepigen+%3b-).jpg&.view=t&.done=http%3a//dk.photos.yahoo.com/bc/silden
2001/lst%3f%26.dir=/Mine%2bbilleder%26.src=ph%26.view=t

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 19-06-03 00:45

AEK wrote:
> http://dk.photos.yahoo.com/bc/silden2001/vwp?.dir=/Mine+billeder&.src=ph&.dn
> m=T%f8sepigen+%3b-).jpg&.view=t&.done=http%3a//dk.photos.yahoo.com/bc/silden
> 2001/lst%3f%26.dir=/Mine%2bbilleder%26.src=ph%26.view=t

Hvis du lige sætter <> omkring linket kan de fleste nogenlunde
fornuftige nyhedslæsere finde ud af at de ikke skal pille i selv linket

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 19-06-03 00:45

AEK wrote:
> [...]
>
> tiden skal jo bruges fornuftig, når man er syg
> Jeg har ikke længere digi.kamera, i stedet er der blevet scannet billeder af

Er det dig der har bidt hende i øret?

Fra : AEK

Dato : 19-06-03 01:08

"Steen Suder, privat" <sfs_news@suder.dk> skrev i en meddelelse

> Er det dig der har bidt hende i øret?

*LOL* - nej, dog ikke *GG*
Det fine øre er hun købt med *S*

/ Anya ( Som synes, at Tøsen har et yndigt afbidt øreflip)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-06-03 00:48

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> writes:

> Hey,
>
> tiden skal jo bruges fornuftig, når man er syg
> Jeg har ikke længere digi.kamera, i stedet er der blevet scannet billeder af
> rødderne & jeg.

Ellers pæne dekorationer du har fået med der

> Kig med, hvis lysten er der.
> Tryk evt. på lysbilledeshow
>
> http://dk.photos.yahoo.com/bc/silden2001/lst?.dir=/Mine+billeder&.view=t

Yes bare skønt at se rødderne igen
Giv alle tre en ordentlig nussetur fra mig

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : AEK

Dato : 19-06-03 01:06

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.invalid> skrev i en meddelelse

> Yes bare skønt at se rødderne igen

OG mig - fniiis ! Du kommenterer ikke min nye frits ))

> Giv alle tre en ordentlig nussetur fra mig

Er gjort

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 19-06-03 13:33

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> writes:

> "Henrik Pedersen" <misbams@edb.invalid> skrev i en meddelelse

> OG mig - fniiis ! Du kommenterer ikke min nye frits ))

Nemlig ;-D Øhm nej burde jeg det...:chok : Men den ser da nydelig
ud på dig , kan bare forestille mig, at det er noget bøvl om morgenen...

> Er gjort

Mange tak

Fra : Bente Jepsen

Dato : 19-06-03 13:01

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> tiden skal jo bruges fornuftig, når man er syg
> Jeg har ikke længere digi.kamera, i stedet er der blevet scannet billeder

Hej Anya

Det er nogle dejlige billeder. Og så klædere det dig forrygende med kort hår

Mange hilsner
Bente

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 19-06-03 15:02

Hey Smukke

Charme selvtillid og lækkert hår Det klæ'r dig sørme *S*
Dejlige billeder af rødderne.

Knus
Joan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 20-06-03 09:36

Hej Anya

Så har jeg endelig været inde og se billeder, og jeg må
sige du bliver altså ejet af tre pragteksemplarer, de er
meget smukke.

Er du ved at være på toppen igen, så du kan hoppe og
springe ved det mindste knurhårsvip.

knus og næsemøz

Marianne Hellemose
***Ailurophil***

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : AEK

Dato : 20-06-03 10:40

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Så har jeg endelig været inde og se billeder, og jeg må
> sige du bliver altså ejet af tre pragteksemplarer, de er
> meget smukke.

Hæ hæ, det ved de godt. Og tak for komplimenten )

> Er du ved at være på toppen igen, så du kan hoppe og
> springe ved det mindste knurhårsvip.

Hmm, ved ikke helt , hvad jeg skal svare. Jeg har det bedre, men mit "
rallen " , når jeg trækker vejret dybt, er IKKE godt ;-((
På mandag er jeg færdig med antibiotika, har så været på det i 10 dage.

Min energi er ikke til det helt vilde med rødderne. I stedet får vi alle
sovet , som aldrig før.
Naturligvis sover de ovenpå mig,dejligt )
I går aftes var en kammerat og hans to børn her. Der fik Tøsepigen heldigvis
brændt noget energi af )

Til Henrik, Bente og Joan : Tak for de pæne ord
Og ja, det er surt at skulle ordne det om morgene, da var det andet lettere.
Bente, har du fundet et nyt hjem tl missen ?¨

/ Anya og de farlige rødder )

Fra : Bente Jepsen

Dato : 20-06-03 11:27

> Bente, har du fundet et nyt hjem tl missen ?¨
>
> / Anya og de farlige rødder )

Hej Anya.
Hvor surt det ikke rigtig letter

Men så er det jo dejligt at have nogen at hygge sig med

Nej desværre, jeg har stadig fornøjelse af ham her, men jeg må også tilstå,
at jo længere tid han bor her, jo større krav stille jeg nok også til hvor
han skal hen. Men fastholder dog at han SKAL flytte på et eller andet
tidspunkt, og får hans skyld, måtte det gerne blive hurtigt, altså før han
falder alt for godt til. Han har det rimelig godt med de andre så det går da
udmærket og vi kunne også godt beholde ham, hvis det kun var det, men det
føles altså som om der er trængsel her når der er 4 og jeg tror også Cicero
synes der er rigelig fyld op her.

Knus og næsemøs fra alle misserne
med ønsket om snarlig helbredelse

Bente

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-06-03 12:22

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> writes:

> Til Henrik, Bente og Joan : Tak for de pæne ord
> Og ja, det er surt at skulle ordne det om morgene, da var det andet lettere.

*G* sommetider må man lide for den ydre skønhed..*SS*
Man skulle være kat i stedet, vågne-strække jeg er klar, os andre
søvndrukken den første time til kaffen er begyndt at virke og så en
evighed med tøj & hår mm...