Spillers, hestefoder. Hvor kan jeg købe de~
Fra : Mona

Dato : 18-06-03 22:05

Hejsa.

Jeg har en hest som let bliver forfangen og min beslagsmed har
anbefalet noget hesterfoder som hedder Spillers. Jeg kan forstå,
at Spillers er producenten eller fodermærkets navn, og jeg ved
ikke umiddelbart hvilken undertype det skal være... Måske kan
nogen hjælpe mig.

Er der nogen her som kender det, og som kan fortælle mig hvor jeg
kan købe det henne. Jeg bor i nærheden af
Holstebro/Viborg/Herning.

Mvh

Mona

Fra : Anet

Dato : 18-06-03 22:36

> [...]
> at Spillers er producenten eller fodermærkets navn, og jeg ved
> ikke umiddelbart hvilken undertype det skal være... Måske kan

(klip)

Ring dog til din smed og spørg ham hvor du kan købe produktet.

--
~Hilsen
Annette~>

Fra : Mona

Dato : 22-06-03 23:17

Anet <anet49@hotmail.com> skrev i en

> "min beslagsmed har
> >

> (klip)
>
> Ring dog til din smed og spørg ham hvor du kan købe produktet.

Nå ja, undskyld at jeg var så dum at tro, at jeg kunne få et
venligt og fornuftigt svar her i nyhedsgruppen...

Og undskyld at jeg troede, at der måske var nogen her som havde
erfaringer med produktet. Det er jo selvfølgelig ikke derfor
nyhedsgruppen eksisterer.

(Og når jeg ser sprogbrug og tone i de andre indlæg du har
skrevet, Annette, så kommer det faktisk ikke bag på mig, at du
svarer mig på den ubehøvlede måde!)

Med venlig hilsen

Mona

Fra : Anet

Dato : 23-06-03 08:03

> [...]
>
> (Og når jeg ser sprogbrug og tone i de andre indlæg du har
> skrevet, Annette, så kommer det faktisk ikke bag på mig, at du

(klip)

Jeg tror at der er nogen der må tisset på din sukkermad.....

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Mona

Dato : 23-06-03 08:55

> (klip)
>
> Jeg tror at der er nogen der må tisset på din sukkermad.....

Ja, dig.
Prøv selv at læse dit svar igen og vurdere hvordan sådan et svar
virker.

Spørgsmålet jeg stillede var hverken underligt eller uhøfligt og
kan sammelignes med spørgsmålet i tråden omkring 'Urter om
forfangenhed'.
Dér svarede du yderst sobert og fornuftigt.

Men hvis nogen spørger om noget DU ikke kender svaret på, kan du
bare ignorere spørgsmålet, og så lade andre der har et fornuftigt
(og høfligt) svar om at svare.

Med venlig hilsen

Mona

Fra : Anet

Dato : 23-06-03 09:15

> Men hvis nogen spørger om noget DU ikke kender svaret på, kan du
> bare ignorere spørgsmålet, og så lade andre der har et fornuftigt
> (og høfligt) svar om at svare.

(klip)

Syntes faktisk selv at du gav det allernemmeste svar og det var bare min
tanke at løfte telefonen.....

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Mona

Dato : 23-06-03 09:45

fornuftigt

> (klip)
>
> Syntes faktisk selv at du gav det allernemmeste svar og det var
bare min
> tanke at løfte telefonen.....

Og min tanke var at hente råd, vejledning og forhåbentlig høre om
andres erfaringer ved at spørge her i NG...

Hvis jeg ville tale yderligere med min beslagsmed havde jeg
selvfølgelig ringet til ham selv (jeg er ikke bange for
telefoner) eller ventet til han kommer i næste uge...

Med venlig hilsen

Mona

Fra : PiaR

Dato : 18-06-03 22:41