Eksempel på tilføje dato
Fra : N9

Dato : 18-06-03 21:03

Hej

Jeg håber at der er en som kan hjælpe mig med mit problem.

Jeg ønsker at kunne klikke på et ikon og derefter skulle der vises en
kalender(måske popup), lige under ikonet.
Når jeg har valgt et dato skal den indsættes i min inputfelt.

Det jeg leder efter er ikke hvordan man lave en kalender, men selv "layer",
eller andet måde så kalenderen kommer lige under/siden ikonet og hvordan jeg
overføre en værdi fra kalenderen til inputfeltet.

Håber i forstår hvad jeg mener.
Mange tak på forhånd

Mvh
N9

Fra : Jacob Winther

Dato : 18-06-03 21:10

> [...]
jeg
> overføre en værdi fra kalenderen til inputfeltet.

Prøv at kigge på dette eksempel. Et relativt simpelt script der skulle gøre
det muligt for dig at placere popup'en som du ønsker

http://javascript.internet.com/calendars/date-picker.html

Venlig Hilsen

Jacob Winther

---

Fra : N9

Dato : 18-06-03 21:32

> Jacob Winther

mange tak, det var lige det jeg ledede efter.