Tele2 ADSL hvordan er den ?
Fra : Emanuel Johannessen

Dato : 18-06-03 21:00

jeg er gammel Cybercity kunde, og har været meget tilfreds med deres dsl
produkt (384/128 med cisco router)

dog er cc ikke villig til at matche tele2s priser (heller ikke ved
henvendelse der om)

derfor kunne jeg godt tænke mig at høre noget feedback på tele2 adsl, da jeg
er lidt beklemt over det med modemet /skille filtre på linen (pots filtre
tror jeg), samt over deres evt support niveau ?

derfor kære tele 2 adsl bruger
drop en line..her om:

virker det 100 % ?
har du haft brug for support og var det så ok?
hvilket selskab kom du fra (gerne med samligninger) ?

.....så kan du måske hjælpe os der stadig dvæler ved det gammle trygge
selvskab.... til at tage skridtet

lad os dog presse priserne i bund nuuuuuuuuuu. eller hastigheden op

Fra : Rudi Stegen

Dato : 18-06-03 21:13

Hej Emanuel Johannessen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> dog er cc ikke villig til at matche tele2s priser (heller ikke ved
> henvendelse der om)

Der er næppe nogen, der vil binde (formentlig) endnu flere penge i
halen på private ADSL-kunder.

Uanset at Dyremose påstod, at TDC i snit tjener penge på også de
billigste ADSL-linjer (regnskaber i den størrelsesorden kan jo læses på
mange måder), er der alt inkl. næppe meget at hente på ADSL-
privatkunder med de priser, der har huseret siden forsommeren 2000.

Skønt jeg intet kender til de konkrete tal, er jeg ret overbevist om,
det er _dyrt_ at smide (yderligere) omkring 100 kr./md. efter hver
privatkunde gennem 6 mdr.

Og skønt ingen naturligvis siger det, er håber formentlig, at det store
flertal så også efter den tid bliver hængende, uanset priserne igen
udlignes mellem ISP'erne, så der muligvis kan tjenes lidt eller i hvert
fald tabes mindre.

> derfor kære tele 2 adsl bruger
> drop en line..her om:
>
> virker det 100 % ?
> har du haft brug for support og var det så ok?
> hvilket selskab kom du fra (gerne med samligninger) ?

Du skal lige tage højde for, at det måske bliver anderledes med fx
20.000 ADSL-privatkunder end med 1000. (Jeg siger ikke, at det bliver
det, kun at du skal tage højde for, at muligheden foreligger).

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Emanuel Johannessen

Dato : 18-06-03 21:24

> [...]
> flertal så også efter den tid bliver hængende, uanset priserne igen
> udlignes mellem ISP'erne, så der muligvis kan tjenes lidt eller i hvert

nu spurgte jeg ikke efter det rentable i xdsl forretningerne men om
erfaringer hos kunder, det rentable i at lokke kunder til alternativt holde
på dem må selskaberne jo selv vurdere, sandt er det at jeg som cc kunde ikke
kan se gennem fingre med prisbesparelser / hastigheds forøgelserne jeg kan
vinde ved et skift til tele2 ..!! -hvis alså skidtet virker !!
Emanuel

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 18-06-03 21:48

On Wed, 18 Jun 2003 22:13:07 +0200, Rudi Stegen
<rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote:

>Skønt jeg intet kender til de konkrete tal, er jeg ret overbevist om,
>det er _dyrt_ at smide (yderligere) omkring 100 kr./md. efter hver
>privatkunde gennem 6 mdr.

Hvor får du de 6 mdr. fra?
--
Lars J. Helbo
lars@salldata.dk

Fra : Emanuel Johannessen

Dato : 18-06-03 21:57

de 6md er vel bindings perioden uden jeg ved det..
Emanuel

Fra : Rudi Stegen

Dato : 19-06-03 00:14

Hej Emanuel Johannessen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> de 6md er vel bindings perioden uden jeg ved det.

Præcis.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 18-06-03 21:45

On Wed, 18 Jun 2003 22:00:29 +0200, "Emanuel Johannessen"
<emanuel[remove this)@adr.dk> wrote:

>derfor kunne jeg godt tænke mig at høre noget feedback på tele2 adsl, da jeg
>er lidt beklemt over det med modemet /skille filtre på linen (pots filtre
>tror jeg), samt over deres evt support niveau ?

Jeg har ingen erfaring med Tele2 (endnu). Men jeg har p.t. ADSL hos
TDC med skillefilter. Det fungerer upåklageligt, og Tele2 bruger
formentlig samme teknik. Derfor er jeg også på vej over
--
Lars J. Helbo
lars@salldata.dk

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 18-06-03 22:20

Emanuel Johannessen wrote:

Klip

> har du haft brug for support og var det så ok?

Der er altid ventetid ved telefonen. Intet brugbart svar modtaget via mail.

Jeg har primært haft brug for kontakt til deres økonomiafdeling.
Ca. 2 - 45 min. ventetid. (5 - 6 gange ialt)

Jeg har været kunde siden 1/12 2002.
Har modtaget 2 regninger. ca. 15/1 og ca. 1/3.
Begge med fejl. Bla. med udokumentere beløb. (Ja man tror det ikke før
man ser det...!)
(At min ADSL installation var blevet udsat iflg. aftale, uden at de
havde givet montøren besked, hjalp jo ikke på sagen.
Dvs. resulatat: Regning for ADSL installation 3 uger inden det reelt
skete.... Dvs. kontakt til support.

Jeg har ikke set nogen regning siden ca. 1/3.

> hvilket selskab kom du fra (gerne med samligninger) ?

Jeg kom fra Tiscali. De er vist lige så dårlige.
(Tiscali var ikke mit eget valg. De opkøbte min oprindelige lille
leverandør, DIA.)
Tiscali kunne ikke levere ADSL i dn lille by jeg bor i, derfor skiftet
til Tele2.
Før DIA: Danadata. (TDC) De ville ikke overholde den skriftlige aftale
vi havde om opsigelse.
Så spørg ikke om dårlige erfaring med udbydere...

Tiscali's support fungerer ikke. Man får ca. 1 uge efter man har sendt
dem en mail et automatisk svar om at man kan kigge på deres FAQ side,
for evt. at finde svar på spørgsmålet.

Jeg har ca. 15/4 opsagt abonnementet til 1/6.
Da jeg stadig har adgang til min Hjemmeside hos Tiscali, kan jeg regne
ud at de ikke har opdaget min opsigelse.

På trods af et "automatsvar" på mail da jeg efter 1/6 opdagede det.

Min konklusion er: De kan alle leve godt af deres kunder, da alle har
samme _lave_ niveau.

Mvh. Jørgen

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 18-06-03 22:27

On Wed, 18 Jun 2003 23:19:35 +0200, Jørgen Rasmussen
<jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote:

>Jeg har ca. 15/4 opsagt abonnementet til 1/6.
>Da jeg stadig har adgang til min Hjemmeside hos Tiscali, kan jeg regne
>ud at de ikke har opdaget min opsigelse.

Det er ikke nødvendigvis rigtigt. Private hjemmesider og mailbokse får
ofte lov at ligge længe efter, at man har skiftet udbyder. Prøv om du
kan komme på nettet ved at ringe op til dem.
--
Lars J. Helbo
lars@salldata.dk

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 19-06-03 08:52

Lars J. Helbo <lars@salldata.dk> skrev:

> Det er ikke nødvendigvis rigtigt. Private hjemmesider og mailbokse
> får ofte lov at ligge længe efter, at man har skiftet udbyder.
> Prøv om du kan komme på nettet ved at ringe op til dem.

Det bør han nok hellere lade være med. Det kan stille ham dårligt i en
evt. sag mod Tiscali, da han jo i såfald har brugt forbindelsen efter
opsigelsen, hvorved Tiscali har yderligere et argument for, hvorfor de
ikke skulle have modtaget opsigelsen.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 19-06-03 10:11

On 19 Jun 2003 07:52:15 GMT, "Morten Bjergstrøm"
<nospam01@miljokemi.dk> wrote:

> [...]
>evt. sag mod Tiscali, da han jo i såfald har brugt forbindelsen efter
>opsigelsen, hvorved Tiscali har yderligere et argument for, hvorfor de

Nå ja, det er nok rigtigt. Men min pointe var sådan set også bare, at
en stadigt eksisterende hjemmeside ikke siger noget. Min hjemmeside
hos Cybernet eksisterede næsten to år efter, at mit abonnement var
opsagt. Og min mailadresser hos Cybercity fungerede over et år efter
abonnementets ophør, indtil jeg selv bad om at få dem lukket.
--
Lars J. Helbo
lars@salldata.dk

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 19-06-03 12:06

Lars J. Helbo <lars@salldata.dk> skrev:

> Nå ja, det er nok rigtigt. Men min pointe var sådan set også bare, at
> en stadigt eksisterende hjemmeside ikke siger noget.

Det er vi skam også helt enige i. Det var kun lige det med opkaldet jeg
ikke var enig i.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Ivar Madsen

Dato : 21-06-03 12:14

Lars J. Helbo skrev Torsdag den 19. juni 2003 11:10 i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Og min mailadresser hos Cybercity fungerede over et år efter
> abonnementets ophør, indtil jeg selv bad om at få dem lukket.

Min mailadr. hos CC blev spæret for adgang til POP3 samme dag jeg
stoppede med at være kunde hos dem. Men den tog gladeligt imod mail.
En af teknikkerne lagde så en .forvard i boxen for mig, men det er jo
ikke normalt at de gør det,,,

Ivar Madsen

Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 21-06-03 12:44

Ivar Madsen wrote:

> [...]
> gladeligt imod mail. En af teknikkerne lagde så en
> .forvard i boxen for mig, men det er jo ikke normalt at

Nej det må man sige, men du slipper jo åbenbart også afsted med lidt af
hvert... du slipper feks. også for bindingsperioden når du køber ny mobil
med tilskud fra udbyder, dygtig mand bøv.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 21-06-03 13:12

Brian Toft [2610] skrev Lørdag den 21. juni 2003 13:43 i
> [...]

> af hvert... du slipper feks. også for bindingsperioden når du køber
> ny mobil med tilskud fra udbyder, dygtig mand bøv.

Helt ærligt øb, synes du ikke at du er lidt dum nu?
Men for lige at precisere lidt for dig, hvis du bare er for evnesvag
til at have fattet det, så er det ikke ved køb af ny telefon, og
nyoprettelse af nyt telefon abonnement, men Sonofon's kampanie "ny
telefon". Hvis jeg købte en telefon og oprettede nyt telefonnummer med
tilhørende abonnement, så er der 6 måneders bindning.
Det er alså ikke noget specielt jeg har opnået ved at forhandle mig
fram til det, men sådan det er for alle Sonofon's kunder der køber en
ny telefon med tilskud fra Sonofon.

Ivar Madsen

Fra : Andreas Jensen

Dato : 22-06-03 17:05

> [...]
> opsagt. Og min mailadresser hos Cybercity fungerede over et år efter
> abonnementets ophør, indtil jeg selv bad om at få dem lukket.

Den kan jeg slå - en side jeg lagde på en TDC-server tilbage i '96-97
stykker ligger der endnu. Abonnementet er opsagt og lukket ikke ret længe
efter.

/Andreas

Fra : Karsten Andersen

Dato : 30-06-03 07:22

Thu, 19 Jun 2003 11:10:54 +0200, skrev Lars J. Helbo, på 17 linier, i
<i7v2fvgnmav5mssfrbldmlha07hn9urn3v@4ax.com>, :

> [...]
>opsagt. Og min mailadresser hos Cybercity fungerede over et år efter
>abonnementets ophør, indtil jeg selv bad om at få dem lukket.

Sådan en har jeg ved TDC, den er fra 97 og virker stadigt.
Dog virker mit gamle pasword ikke mere

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 19-06-03 19:19

Morten Bjergstrøm wrote:

> [...]
> evt. sag mod Tiscali, da han jo i såfald har brugt forbindelsen efter
> opsigelsen, hvorved Tiscali har yderligere et argument for, hvorfor de

Akkurat.!

Jeg vil for alt i verden undgå at de kan hænge mig op på noget.

Så jeg ringer helt sikkert ikke op på mit gamle 56k modem.

Men jeg venter spændt. Men utroligt irriterende.

Det forbavser mig at et firma kan være så ligeglade med sine kunder.
- Eller rettere, tidligere kunder. Det er jo ikke just den bedste
reklame jeg kan give Tiscali.

Mvh. Jørgen

Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 19-06-03 10:53

Emanuel Johannessen wrote:
> derfor kære tele 2 adsl bruger
> drop en line..her om:

Det gør jeg så...

> virker det 100 % ?

I starten kørte det lidt ustabilt, dvs. at en 2Mbit kun gav max1½Mbit og der
var nogle udfald på forbindelsen, dog mest om natten (men de var der)

Nu har de så fået opgraderet deres hardware, så det kører bare 110P stabilt
og man får det tempo man betaler for

Og deres newsservere er helt i top, indlæg i binære grupper ligger fremme i
ca. 2mdr. og alle danske grupper er med... de har yderligere ca. 52.000
udenlandske.

> har du haft brug for support og var det så ok?

Deres support er hurtige, dvs. de gange jeg har haft brug for dem, har der
max været 5min. ventetid, deres viden om ADSL har dog meget at ønske... (det
er vist ret generelt havde samme probz. med CC + TDC deres folk er simpelt
hen for dårligt uddanet)

Deres kundeservice er der lidt længere ventetid på, men hvem kan forvente
andet med den priskrig de fører pt. og til de priser venter jeg gerne
lidt... (der var ingen ventetid før deres priser røg i bund)

> hvilket selskab kom du fra (gerne med samligninger) ?

kom fra TDC, men de 2 kan slet ikke sammenlignes, TDC er = høje priser og
lav service

> ....så kan du måske hjælpe os der stadig dvæler ved det
> gammle trygge selvskab.... til at tage skridtet

Jeg siger blot, skift til tele2adsl det vil du ikke fortryde...

> lad os dog presse priserne i bund nuuuuuuuuuu. eller
> hastigheden op

Hvorfor ikke begge dele ? i sverige kører man 26Mbit for 400kr./md.

Det var så min mening om det...
Brian Toft

PS: kan ikke genkende noget af det Jørgen Rasmussen skriver, og her har vi
3x mobil abb. 1x fastnet + 1x adsl, vi har aldrig haft kludder i regningerne
fra deres side... (7-9-13 bank under bordet

Fra : Emanuel Johannessen

Dato : 19-06-03 12:50

takker for den relavante feedback, det var den type af svar jeg efterspurgte

Fra : Klitgaard

Dato : 19-06-03 13:02

"Emanuel Johannessen" <emanuel[remove this)@adr.dk> skrev i en meddelelse

> takker for den relavante feedback, det var den type af svar jeg
efterspurgte

Altså sorterer du de negative fra?

/Klitgaard

Fra : Ivar Madsen

Dato : 21-06-03 10:17

Brian Toft [2610] skrev Torsdag den 19. juni 2003 11:53 i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> i sverige kører man 26Mbit for 400kr./md.

I ganske få byer, og kun op til 300 meter fra centralen.

Ivar Madsen

Fra : Per Moreau

Dato : 19-06-03 13:03

> derfor kære tele 2 adsl bruger
> drop en line..her om:
>
> virker det 100 % ?
Det kører bare perfekt.

> har du haft brug for support og var det så ok?
En eneste gang og det var lige i begyndelsen, kom igennem
til dem efter omkring 30 sek. Ham jeg talte med var skide dygtig
og fik mig guidet nemt og hurtigt igennem så min ADSL kom
til at køre (det var min NIS2003 der drillede)

> hvilket selskab kom du fra (gerne med samligninger) ?
Kom fra CyberCity og kan kun mærke en lille forskel:
Tegnedrengen er en smule tykkere end den var dengang hos CC
Ellers ingen andre mærkbare forskelle.

> ....så kan du måske hjælpe os der stadig dvæler ved det gammle trygge
> selvskab.... til at tage skridtet

Hvis jeg turde at tage springet fra CC til Tele2, så gør du vel også ?
Gør som de siger i Nike´s reklamer: Just Do It !

Mvh
Per M.

Fra : Emanuel Johannessen

Dato : 19-06-03 14:09

efter de par indlæg som har været var jeg klar til at skifte, så ringede jeg
for "at spørge hvordan man opsage cc" og fik der ved en sær aftale 1024/265
til 495,- he he ser man det
Emanuel

Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 19-06-03 21:43

Emanuel Johannessen wrote:
> efter de par indlæg som har været var jeg klar til at
> skifte, så ringede jeg for "at spørge hvordan man opsage
> cc" og fik der ved en sær aftale 1024/265 til 495,- he he
> ser man det Emanuel

Hmm... er det en god aftale ? de har bare sikret dig som kunde i yderligere
6md. Jeg forstår ikke folk der falder for den gang telefon gas de respektive
"sælgere" kommer med.

Uanset hvordan de vender og drejer det, så skal de jo matche det tilbud
kunden kan få hos anden udbyder, hvis ikke de kan/vil det, så er det da bare
ud af røret i en fart.

CC gav DIG 1024/265 til 495kr. Tele2 giver ALLE 2048/512 til 530kr.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 21-06-03 10:11

Brian Toft [2610] skrev Torsdag den 19. juni 2003 22:43 i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Hmm... er det en god aftale ? de har bare sikret dig som kunde i
> yderligere 6md. Jeg forstår ikke folk der falder for den gang telefon
> gas de respektive "sælgere" kommer med.

Hvor får du det ekstra 6 måneder?

Sonofon må ikke binde kunderne de giver tilskud til en ny telefon i 6
måneder, så jeg kan ikke forstille mig at CC har lov til at binde
kunderne i 6 måneder efter de får sådan en "tilbud",,,

Ivar Madsen

Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 21-06-03 12:11

Ivar Madsen wrote:

> Sonofon må ikke binde kunderne de giver tilskud til en ny
> telefon i 6 måneder, så jeg kan ikke forstille mig at CC
> har lov til at binde kunderne i 6 måneder efter de får
> sådan en "tilbud",,,

Hvad er det for noget sludder !? der er en bindingsperiode på 6mdr. uanset
hvad du tror og mener, den bindingsperiode må udbyder forlænge når nyt
tilbud gives...

Der findes måske heller ikke 6mdr. simlåste telefoner i din verden ?

Fra : Ivar Madsen

Dato : 21-06-03 12:26

Brian Toft [2610] skrev Lørdag den 21. juni 2003 13:11 i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Hvad er det for noget sludder !?

Det er allerdeles ikke noget sludder.

> der er en bindingsperiode på 6mdr.
> uanset hvad du tror og mener, den bindingsperiode må udbyder forlænge
> når nyt tilbud gives...

Sonofon bandt tiderliger kunderne i 6 måneder, når man købte en ny
telefon med tilskud. Jeg købte en d. 28/5-03 og der har jeg skrevet
under på en bindingstid på 0 (null) måneder.

> Der findes måske heller ikke 6mdr. simlåste telefoner i din verden ?

Da jeg ringede til Sonofon for at få koden til at låse SIMlåsen op på
min gamle telefon, spurgte jeg om jeg også kunne få på den nye, når
forhandleren havde skrevet 0 måneders bindning, og fik at vide at jeg
ikke kan få udleveret den før efter 6 måneder, men at de ikke længer
må binde kunderne til de 6 måneder når de køber en ny telefon. Jeg kan
alså opsige mit abonnement nu, men ikke få låst SIMkortet op før om et
halvt år.

Ivar Madsen

Fra : Reno Raines

Dato : 21-06-03 17:32

> virker det 100 % ?

Ja, jeg har aldrig været ude for at forbindelsen er nede - har haft
Tele2ADSL 1024/256 siden januar i år.

> har du haft brug for support og var det så ok?

Ja, jeg har måtte ringe, emaile og skrive snailmails et utal af gange pga.
forkerte regninger - ½ år efter etablering er faktureringen stadig ikke
korrekt. Efterhånden er mit regnskab med dem blevet helt uoverskueligt da de
gang på gang "glemmer" at bogføre de lovede rabatter. Har ligeledes måtte
framelde PBS, da de forkerte beløb ellers bliver trukket tiltrods for at du
har henvendt dig til fakturerinsgafdelingen og blevet lovet guld og grønne
skove.
Supporten er elendig! Hvis de svarer dine emails er det standardsvar hvor de
kun berører halvdelen af dine punkter. Telefonventetiden er meget varierende
5 min -> 1 time, men kompetencen hos supportmedarbejderen er lige så
varierende. Har talrige gange blevet lovet tilbageringninger, forklarende
breve og meget andet, der aldrig blev realiseret.

> hvilket selskab kom du fra (gerne med samligninger) ?

Det er mit første ADSL-selskab. Hvis jeg skulle vælge om vil jeg holde
fingerne langt væk fra Tele2.

Fra : Bandit

Dato : 23-06-03 12:34

Mit skifte fra TDC til TELE2 er ikke værd at anbefale.... det tog 4 måneder
ingen jeg kom på nettet igen :(
Havde skrevet 3 klage breve i den periode jeg var uden net + jeg har nok
ringet 30 gange til deres support,hvor det var TOTAL umuligt at komme
igemmen til....har nok brugt samlet 3-5 timer i bare at vente på at komme
igemmen.
Men de erkendte i sidste ende at de havde lavet fejl,så jeg fik oprettelsen
gratis. men men men ,nu sidder jeg her og får regninger som jeg bare ikke
fatter hat af ... de modregner lidt på min oprettelse, så lægger de lidt til
andre steder, når man kontakter dem for at høre hvad det er ,så kommer der
sø forklaringer jeg aldrig har hørt før.Med andre ord - de har ikke en skid
styr på hvad de sender ud
Nå men jeg fik min 1mbit jeg bestilte hos dem, og den har kørt perfekt.
Jeg har opgraderet til 2mbit her i sidste uge, og kan kun sige at det køre
kom lort ... min up/downstream dør ud hele tiden :( rigtigt fedt hvis man
spiller online eller har en spille server op !!!

Havde kontakt til deres support idag (ventede kun 5 min ) han kunne ikke
gøre andet end at henvise mig til deres backoffice med en klage over min
linje, hvori jeg skulle forklare
om mit problem !
FED service !
Men forventer nu ikke at høre fra dem, så jeg skifter nok bare tilbage til
1mbit igen hvor linjen kørte ok.

Efter hvad jeg har kunne læse mig frem til tidliger herinde er jeg ikke den
eneste med sådan problemer, så nu kan i selv danne jer et indtryk af
,hvordan i skifte fra TDC til TELE2 var.
skulle jeg gøre det om igen så NEVER !

MVH

Kenneth

Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 23-06-03 17:56

Bandit wrote:
> Mit skifte fra TDC til TELE2 er ikke værd at anbefale....

Rart med lidt vel dokumenteret og vel forklaret gang baljepis... hvis du
formulerer dig i samme stil når du taler/skriver med udbyder, så forstår man
jo ikke at det giver problemmer.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 23-06-03 18:03

> Rart med lidt vel dokumenteret og vel forklaret gang baljepis...
> hvis du formulerer dig i samme stil når du taler/skriver med
> udbyder, så forstår man jo ikke at det giver problemmer.

Hmmm. Hvor præcist mener du det kammer over?

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Bandit

Dato : 23-06-03 18:45

Hvor er det lige jeg har trådt på dig brian ??

Fra : Claus O

Dato : 23-06-03 20:54

"Bandit" <bandit@REMOVEundertaker.dk> wrote

> [...]
> ringet 30 gange til deres support,hvor det var TOTAL umuligt at komme
> igemmen til....har nok brugt samlet 3-5 timer i bare at vente på at komme

Mit "skifte" var aldrig blevet til noget hvis jeg ikke havde ringet endnu en gang
i dag og spurgt hvorfor de ikke, som bestilt, havde opsagt hos TDC, da de
godt nok havde registreret ordre af 30/5 online, men denne ordre var aldrig
"blevet printet ud i deres administration" som de sagde.........

> FED service !

Ja, det snes jeg også. En eller anden kundeservice medarbejder, ville ikke
love mere end nu havde han sendt en mail til administrationen, så nu gik
ordren nok videre........

> [...]
> eneste med sådan problemer, så nu kan i selv danne jer et indtryk af
> ,hvordan i skifte fra TDC til TELE2 var.

Jeg spurgte også, hvis min ordre var forsvundet ud i den blå luft, selvom den
jo tydeligt var i "systemet" hvor mange andre ordrer/ændringer/opsigelser etc.etc.
forsvinder bare for Tele2, men desværre uden svar.......
SÅ HVIS NOGEN HAR BEDT TELE2 OM AT OPSIGE GAMMELT ABB.
OG IKKE MODTAGET BEKRÆFTELSE, RING 7030 1321 OG HØR OM
ORDREN OGSÅ ER BLEVET VÆK FOR TELE2