Mouse follow
Fra : Nederbasse

Dato : 18-06-03 20:04

Hej
Jeg vil gerne lave en menu hvor der er noget der følger cursoren. jeg har
prøvet at følge nogle toturials om hvordan man gør men det vil bare ikke
virke.
Smidt et billede op i dk.binaer som viser hvad jeg havde tænkt mig, det er
de 2 vandrette streger jeg gerne vil have til at følge når man bevæger musen
hen over de forskellige links.
Nogen der kan give et skub i den rigtige retning ?

Lars

Fra : Jannick Kjær

Dato : 19-06-03 12:48

Hej Lars

> Jeg vil gerne lave en menu hvor der er noget der følger cursoren. jeg har
> prøvet at følge nogle toturials om hvordan man gør men det vil bare ikke
> virke.
Jeg er ikke en ørn til at kode, men prøv at se på min side:
http://www.loegstrup.net/Gaveideerne.htm måske er det lige hvad du mangler til
at følge din mus.

Hilsen Jannick

- Pædagogiske tutorials på dansk