Dansk/Svensk Gårdhund.
Fra : Hanne Klausen

Dato : 18-06-03 19:39

Vi søger en hvalp, da vores gamle Skipper døde for 14 dage siden, den blev
næsten 18 år.
Hvis der er nogen derude der har hvalpe af racen Dansk/Svensk Gårdhund, det
må også gerne være en blandingshund. Skipper var blandet Dansk/Svensk
Gårdhund og Fox Terrier. Det var en dejlig hund.
Jeg håber at høre fra nogle.
Hanne Klausen
hanne_k@post12.tele.dk

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 18-06-03 21:49

Hej Hanne

"Hanne Klausen" <hanne_k@post12.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Vi søger en hvalp, da vores gamle Skipper døde for 14 dage siden, den
blev
> næsten 18 år.

Det gør mig ondt at i har midstet jeres gammel ven Skipper, men det er en
meget flot alder synes jeg, og det skal i være stolte af, sikker mange år i
har at kigge tilbage på .

> Hvis der er nogen derude der har hvalpe af racen Dansk/Svensk Gårdhund

Det kan jeg desværre ikke hjælpe jer med, men jeg vil ønske jer al mulig
held og lykke i søgen efter en lille ny Skipper. Prøv evt at søg/ kig her

dk.marked.privat.dyr

www.dba.dk

http://www.dansk-svensk-gaardhund.dk

> Det var en dejlig hund.

Det vil jeg gerne tro, har nemlig også selv en D/S gårdhund, og det er
virkelig en dejlig race. Jeg sad og tænkte og blev lidt glad da jeg startede
med at læse dit indlæg, tænk hvor mange herlige år jeg har med Nicki endnu,
hvis han bare kommer op i nærheden af Skipper's alder ( min er 2 år nu ), så
tros dit indlæg selvfølgelig er lidt trist, fik det også smilet frem hos
mig, tak for det .

Endnu engang rigtig held og lykke med at finde jer en lille ny hvalp, håber
vi kommer til at høre mere fra jer når i har fundet hvalpen.

Mange gårdhunde hilsner fra

Bolette og Nicki

Fra : Line

Dato : 20-06-03 08:52

"Hanne Klausen" wrote:

> Hvis der er nogen derude der har hvalpe af racen Dansk/Svensk Gårdhund,
det
> må også gerne være en blandingshund.

Hejsa Hanne.

Har du checket denne her på Dyrenes Beskyttelse? Der er også et par voksne
D/S længere nede på siden, hvis det kunne have interesse.
http://tinyurl.com/esuu

Mvh. Line

Fra : Biker Mike

Dato : 20-06-03 16:04

Hanne Klausen wrote:
> [...]
> Gårdhund, det må også gerne være en blandingshund. Skipper var
> blandet Dansk/Svensk Gårdhund og Fox Terrier. Det var en dejlig hund.

Der er masser i Den blå avis, selvom at erfarne købere og opdrættere korser
sig ved denne måde at købe hund på, er der her jeg selv har købt min "Elvis"
og ham er jeg meget glad for, Magen til nysgerrig, glad, tillidsfuld, kvik,
opvakt, røver af en lopperede, skal man lede længe efter. Jeg gav kr 3000
for ham, og det er sikkert alt for meget, med i handlen blev han
øretatoveret og opført i Dansk Hunderegister, så jeg er meget tilfreds.
--
Hilsen Michael

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 21-06-03 16:47

Hej Michael

"Biker Mike" <xxxdko12134@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Magen til nysgerrig, glad, tillidsfuld, kvik,
> opvakt, røver af en lopperede, skal man lede længe efter

Nææææ det skal man ikke *G* jeg har nemlig præcis også en af slagsen, og jo,
han er også en D/S gårdhund *fnis*, men en ualmindelig skøn hund, som jeg
ikke ville ku' undvære.

se ham evt på www.bolettes.dk hvis du skulle ha' lyst

Mange hilnser fra
Bolette og Nicki

Fra : Biker Mike

Dato : 24-06-03 14:55

Hæ ! Ja den beskrivelse passer vist på de fleste D/S Gårdhunde, Dejlig
race kan vi helt sikkert godt blive enige om, og det er da også et rigtigt
flot eksemplar du har fået.

Hilsen Michael