Forsendelse fra usa
Fra : John Hansen

Dato : 18-06-03 17:00

Jeg har købt en riffel i usa, men efter at have set på ups fragt-priser er
jeg rystet, er der nogen der kender et billigere selskab end ups at
anvende??

Har et indtryk af, at det næsten må være billigere at købe flyet og selv
krydse sumpen~~~!!!!!!

John

Fra : Karsten soelberg

Dato : 18-06-03 19:33

betal ups da de er meget gode fik min pakke inden for en uge !!!
ja de er dyre

hvor har du købt din riffel? og hvilken ?

--
Karsten

Fra : Lasse Nielsen

Dato : 18-06-03 20:42

Brug en sprditør, det kan være at du kan være heldig at får en god pris
der...

hvad skal du give for at få det hjem... hvor mange kilo??

Fra : Betina & Claus Niels~

Dato : 20-06-03 10:20

Jeg har før købt en del ting i Usa og der har ikke været problemer , så sent
som i sidste uge fik min søn 4 skateboards hjem derovre fra og sparede mange
penge , men de vejer faktisk ret godt til og det kostede os 350.-kr i fragt
og tog 6 dage. Claus N

Fra : John Hansen

Dato : 20-06-03 22:55

Hvilket firma brugte du til at få de skateboard sent over sumpen?? Jeg har
også gode erfaringer med ups..... men, januar 2003 hævede de
fragtpriserne fra usa & canada til danmark betydeligt , hvis nogen kender
et billigere selskab vil jeg meget gerne høre om det ....
John