Hvordan laver jeg login?
Fra : Christian Bagger

Dato : 18-06-03 16:25

Jeg er igang med mit design til min side
http://www.scooter-planet.dk. Jeg kunne godt tænke mig at lave
login hvor dan gør jeg det?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 18-06-03 16:56

"Christian Bagger" <Scooter-planet@scooter-planet.dk> wrote in message
> Jeg er igang med mit design til min side
> http://www.scooter-planet.dk. Jeg kunne godt tænke mig at lave
> login hvor dan gør jeg det?

<%

strPassword = "lukop"

strUserPassword = Request.Form("strFormPassword")

strError = ""

If Request.Form("IsSubmitted") = "yes" Then

If strUserPassword = strPassword Then

Response.Redirect("xxx.asp") 'send til din egen side

Else

strError = "Forkert password"

End If

End If

%>

<head>
<title>Administration</title>
</head>
<form action="default.asp" method="POST">
type="Submit" value="Login"><input type="Hidden" name="IsSubmitted"
value="yes"></td>
</form>

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 18-06-03 17:04

Glemte at sige at det hele gemmes på default.asp som er den side der vises
først

Dette er et simpelt log in script.

Fra : pepss

Dato : 18-06-03 17:39

"Christian Bagger" <Scooter-planet@scooter-planet.dk> skrev
> Jeg kunne godt tænke mig at lave
> login hvor dan gør jeg det?

her står hvorden man kan gøre det
http://asp-faq.dk/article/?id=49

--
pepss
den ordblind der prøver at blive webdesigner