Søger islænder at ride(Øst Jylland)....
Fra : Iben Holst

Dato : 18-06-03 16:12

Hej ...

Jeg skriver for en veninde som søger en Islænder at ride ca. 1 gang om ugen.
Hvor meget hun har redet førhen er jeg ikke helt klar over, men hun skulle
vist have redet en del dressur som ung pige - er nu i starten at 30´erne. Nu
er det ved at være nogle år siden hun sidst har redet, men inden hun
stoppede havde hun redet i ca 4 år på Nordbaggere - terrænridning.

Det er i første omgang en Islænder hun søger selvom hun dog aldrig har redet
en sådan før. Og det er primært til ridning i terrænet og den skal være
rolig og let omgængelig. Og hvis der er noget specielt hun skal lære for at
ride den er hun helt med på dén.

Har du sådan en som du vil have redet eller kender du en som mangler en til
at ride sin Islænder, så giv mig en mail og så formidler jeg kontakten
videre.

Iben

OBS. Hun bor i Blegind ved Hørning så det skal gerne være i nærheden, men at
hun skal ud at køre cykel eller bil er absolut ingen hindring.....